Typische zzp'er. Hoor je niet met je soldeerbout en een moeilijk kopje koffie in de hippe tent om de hoek te zitten?
Een beetje zzp'er neemt het gewoon zo af en toe even van als het weer te mooi is om te werken.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Typische zzp'er. Hoor je niet met je soldeerbout en een moeilijk kopje koffie in de hippe tent om de hoek te zitten?
...byezeway enige vooruitgang, is nu bijna vier maanden ongewis.
Dat schijnt inderdaad ook een bijverschijnsel van overmatig alcoholgebruik te zijn."iets" reageerde trager dan ....
Mijn klanten zijn modelbouwers, dus ik ben niet anders gewend. Ik heb alleen het voordeel, dat ze hun speelgoed pas in het weekend nodig hebben, dus dan is donderdag vroeg genoeg.Zolang je geen klanten hebt die alles gisteren af willen hebben...
Wie is we? Heb je het nadenken uitbesteed, logisch dat dan weer wel. Heeft het voorval zoveel blijvende schade aangericht? Therapie niet geholpen? Slappe hap hoor, voor een ijzervreter..... Beetje aan het oxideren op alle onderdelen?Voor jou ongewis, ja. En dat houden we lekker zo. Al was het alleen maar om jou te plagen.
Tenzij het zzp'ers zijn die hun eigen tijd kunnen indelen en het ineens midden in de week lekker weer is...Mijn klanten zijn modelbouwers, dus ik ben niet anders gewend. Ik heb alleen het voordeel, dat ze hun speelgoed pas in het weekend nodig hebben, dus dan is donderdag vroeg genoeg.
Voor jou ongewis, ja. En dat houden we lekker zo. Al was het alleen maar om jou te plagen.
Gebaseerd op jouw bijdragen en die van Erwin blijkbaar wel. En zelfs tussen het solderen en ver(her)bouwen door, wordt er zo te zien nog voldoende tijd vrijgemaakt om (o.a.?) dit forum van inhoud te voorzien.En hoe vaak komt dat voor? Een zzp-er kán wel eens een dag vrij nemen, maar doet-ie dat ook?.
... En zelfs tussen het solderen en ver(her)bouwen door, wordt er zo te zien nog voldoende tijd vrijgemaakt om (o.a.?) dit forum van inhoud te voorzien.
Het is dus weer zo, dat de goeden onder de kwaden moeten lijden.
............ en kan je van de soldeertafel met een simpele stoelverdraaiing en een halve meter rollen al aan de tafel komen van het bedrijfskantoor.
Tja Roel, als jij zelf het verschil niet kent tussen goed en kwaad en daarmee tussen de goeden en de kwaden moet je maar eens advies gaan inroepen in het belendende pand in Okkenbroek...