De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mazzel, dat het melk was en geen thee. De melk maken de katten wel op, maar met thee had ik met zes doorgeefcadeaus gezeten.

we hebben begrip.....

Ik distantieer me ook van deze opmerking. Ik ben ruimdenkend, maar er zijn grenzen aan datgene, waar ik begrip voor op kan brengen.

Door al dat gekissebis gaat mijn vijver/plas/poel* make-over ook helemaal de mist in. Niemand, die wat voelt voor dit plan? Kijk, voor de werkschependag is het misschien niet helemaal toereikend, maar met wat asfalteringswerkzaamheden en het creëren van wat extra parkeerplaatsen kan het toch best wel wat worden?

* doorhalen wat niet van toepassing is.

Door al dat gekissebis gaat mijn vijver/plas/poel* make-over ook helemaal de mist in. Niemand, die wat voelt voor dit plan?
Is ook wel logisch, voor langs het leutelpaleis ligt al een watertje, groot genoeg voor een werkschependag en breed genoeg om een vliegtuig vanaf te laten starten en er in te laten plonzen.
Met voldoende parkeer gelegenheid er omheen en in de directe omgeving.

werkschependag

Je modelbootje meenemen, en dan allemaal lekker gaan asfalteren.... is niet wat ik me van een werkschependag voorstel...

Niet dat het verder interesseert, schepen en werken, die specifieke combinatie kom ik al veel te veel mee in aanraking....

Zal wel wat olie op het vuur gooien, zal namens Erwin volgend jaar de Hell beschikbaar stellen als Werkschependag locatie, niet dat het zal helpen, maar dat terzijde.

Ik distantieer me ook van deze opmerking. Ik ben ruimdenkend, maar er zijn grenzen aan datgene, waar ik begrip voor op kan brengen.

Ahh er bestaat zoiets als selectief-oost-Indisch begrip, dacht ik al, kom ik vaker tegen.

Zal wel wat olie op het vuur gooien, zal namens Erwin volgend jaar de Hell beschikbaar stellen als Werkschependag locatie, niet dat het zal helpen, maar dat terzijde.

Werkdag. Mogen ook dagen zijn.
En, na enkel het riet te hebben verwijderd, mag er met bootjes in de poel gespeeld worden.
Baggeren in de poel is verboden. Valt ook niets te baggeren, bij gebrek aan.

Als het vol asfalt is, is het ook geen vijver, bovendien je baggermolen is nog steeds niet klaar om het eruit te kunnen halen, iets nuttigs voor de verandering.

Hoho... (Niet te verwarren met "Hohoho", want de commerciële kerst-ellende onder leiding van een dikzak in een rood pak ellende begint pas in September)
Als het gat in de grond vol asfalt is, kan het best een vijver zijn. Zolang het asfalt maar heet genoeg is.
Je modelschip heeft dan wel wat aanpassingen nodig om te kunnen varen, vrees ik. Een romp van staal, met een dikke laag asbest erin als warmte-isolatie is wel het minimale. Verder zal je schroef er ook beduidend anders uitzien. Bert zal vast nog wel wat andere kleine details kunnen ophoesten. Emmers van zamac voor de molen van Bagger zullen ook niet volstaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back