Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ja jullie wilden op de Berg "bezig zijn" . Had je dat gewoon op een normaal stuk land gedaan dan was er geen Bergafwaarts geweest.
Net zoiets raars als konuhgin zeggen i.p.v. koningin, of praten over een schip alsof het een vrouw zou zijn.grote buh!
Dit ga je inderdaad niet snappen, geeft niet, we hebben begrip..... een beetje dan, dat dan weer wel.Net zoiets raars als konuhgin zeggen i.p.v. koningin, of praten over een schip alsof het een vrouw zou zijn.
Wil je dat dan alleen voor jezelf schijven, dank u wel alstublieft.we hebben begrip.
we hebben begrip.....
Is ook wel logisch, voor langs het leutelpaleis ligt al een watertje, groot genoeg voor een werkschependag en breed genoeg om een vliegtuig vanaf te laten starten en er in te laten plonzen.Door al dat gekissebis gaat mijn vijver/plas/poel* make-over ook helemaal de mist in. Niemand, die wat voelt voor dit plan?
werkschependag
Ik distantieer me ook van deze opmerking. Ik ben ruimdenkend, maar er zijn grenzen aan datgene, waar ik begrip voor op kan brengen.
Een vijver vol asfalt?
Ja, dat vaart lekker.
Zal wel wat olie op het vuur gooien, zal namens Erwin volgend jaar de Hell beschikbaar stellen als Werkschependag locatie, niet dat het zal helpen, maar dat terzijde.
Als het vol asfalt is, is het ook geen vijver, bovendien je baggermolen is nog steeds niet klaar om het eruit te kunnen halen, iets nuttigs voor de verandering.