Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Jij bent dus wel eens in het gemeentelijk zwembad van Breda geweest...Als mijn voeten in de buurt van water komen wordt het spontaan eb.
Nee, Roel wel blijkbaar....Jij bent dus wel eens in het gemeentelijk zwembad van Breda geweest...
Er zijn geen levende getuigen als ik mijn schoenen uit doe, maar dat is ongeveer wel wat er gebeurt.
Correct en tevens juist.Puffin zei:Nee, Roel wel blijkbaar....
Ben je nu een kerel? Of toch gewoon Duke Puff, het watje met zweetvoeten.Ongelofelijke brabo, wil je dit niet zo visueel lomp op de Berg neer kwaken, dankuwelasjeblief!
Oh er is enige twijfel.Als je Brabo bent kun je doen en laten wat je wil, maar het blijft altijd even erg.
Al weer zo'n twijfelaar.Maar dat is toch niet zo heel erg? Een beetje wellicht, hij heeft immers een geografisch excuus.
Jullie
Jullie
Logisch, die kan aan jouw smoelige vingertjes op een te klein toetsenbord ook geen touw vast knopen.Sodeknetter die automagische woord correctie maakt er wel een zooitje van.
Zal wel een Brabantse versie zijn.Sodeknetter die automagische woord correctie maakt er wel een zooitje van.
Uiteraard, er is ook een Friese versie en natuurlijk ook de locale Brabantse dorps variant.Zal wel een Brabantse versie zijn.
Waarom alleen bezoekers? Die juist niet!Uiteraard, er is ook een Friese versie en natuurlijk ook de locale Brabantse dorps variant.
Die laatste zal ik de argeloze Berg bezoeker besparen.