De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beter wat vaker buiten komen!
De beestjes die jij ziet, zijn ca. 75.000.000 jaar geleden al uitgestorven.

Niets mis met roze *lifantjes

Delirium-tremens-biere-caisse.jpg

Een delirium is nu niet iets wat je iemand zou moeten aanbevelen/toewensen.
nooo.gif

Ook nergens voor nodig.
Enkele lieden hier, zijn er al mee gezegend.

Alsof je van heineken wel blij zou worden.
Of **piler, schutters, amstel, of ander Nederlands pi*s.

D'r benne Heinekenhuisjes, en lui die die daar gelukkig zijn.
Als je Yuri heet heb je de volgende dag zeker een kater, maar dat terzijde.

Doe mij maar een Chouffe..
Bij voorkeur op het terras tegenover de brouwerij met de overheerlijke tomatensoep.

Laatst bewerkt:
Alsof je van heineken wel blij zou worden.
Of **piler, schutters, amstel, of ander Nederlands pi*s.
Bier met P*ls vergelijken is net zo iets als P*s met een lekkere warme mok chocomel vergelijken.
Tjongejonge het leidingwater is beter op smaak dan dat nep pils.

Vanmiddag op een terrasje in Delft smaakte de Heineken tap toch best prima ! Maarja, het zal wel weer aan mij liggen.

Schiet me maar af.

Wat is dát nu weer voor rare combinatie.... Bier (van welke soort of kwaliteit dan ook) met tomatensoep.... yeggghhhh!

Nie lopen miepen nie. Gewoon eerst even naar Achouffe gaan. Op het terrasje tegenover de brouwerij gaan zitten, lokaal biertje bestellen met een kommetje tomatensoep, en dan hebben we het er wel weer eens over.

Nu kan ik me voorstellen, dat ik ooit nog een keer naar Achouffe zal gaan. Ik kan me zeker voorstellen, dat ik dan op een terrasje ga zitten en een lokaal biertje ga bestellen, maar een kommetje tomatensoep? Echnie! Nu vind ik tomatensoep al helemaal niet te kanen, maar de smaak van je biertje laten bederven is domweg een slecht plan, zeker als je die soep de hele tijd gaat zitten opboeren, wat bij tomatensoep zo'n beetje onvermijdelijk is.

Nee hoor, als dat ene biertje is afgeleverd en naar binnen is gegoten bestel ik er nog eentje en vermoedelijk ook nog een derde. Als er ergens in de zomer een biertje lekker smaakt is het wel op een terrasje, of dat nou in Achouffe of elders is gesitueerd maakt niet uit. Belangrijk is wel, dat het zonnetje schijnt en de bediening wordt verzorgd door een jongedame uit de potentiële-schoondochter-leeftijdsklasse. Niet, dat dit voorwaarden zijn om m'n biertje lekker te vinden, maar het verhoogt wel het plezier in het terrasje-zitten.

Laatst bewerkt:
Nie lopen miepen nie.

Echnie! Nu vind ik tomatensoep al helemaal niet te kanen, maar de smaak van je biertje laten bederven is domweg een slecht plan, zeker als je die soep de hele tijd gaat zitten opboeren, wat bij tomatensoep zo'n beetje onvermijdelijk is.
Dan hoor je het ook eens van iemand bij zijn volle verstand....

Dat gereutel over serveersters met bepaalde kwaliteiten, dat moet je dan maar voor lief nemen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back