Wat mij betreft is er één regel: Een uitspraak mag nooit beledigend bedoeld zijn.
Bedoeld is het nooit, in theorie, soms, bijna altijd, zelden, zo goed als niet, lange tenen uitgezonderd, etc, etc,
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Wat mij betreft is er één regel: Een uitspraak mag nooit beledigend bedoeld zijn.
Dat is zeker één regel te weinig: Speel de bal en niet de persoon m.a.w. blijf bij het onderwerp.We spelen hier een spel. Een spel met woorden.
Het moet niet echt veel gekker worden hier aan tafel 4.Er is een opslagtermijn van 10 jaar en daaraan wordt ons Hoofd-Beveiliging annex Leider van het Opleidingsinstituut uiteraard gehouden. Momenteel is er crisisberaad gaande aan tafel 4.
Of helemaal niet, dat er geen besef is dat nadenken ook een mogelijkheid is om tijd te rekken.Misschien denkt hij teveel na.....
Dat heeft die dan weer wel door.....Of helemaal niet, dat er geen besef is dat nadenken ook een mogelijkheid is om tijd te rekken.
Roel van Essen zei:Jan, als je een commandant van een bataljon "Gebirgsjäger" om je grondgebied te beveiligen nodig hebt, hoor ik het wel.
Mijn CV:
Ben in Zuid-Limburg opgegroeid (vandaar dat "Gebirgs")
Heb ooit een wild zwijn geschoten (vandaar het "Jäger")
................blabla..........bladiebla.......................
Kortom: ik weet alles om indringers op een Arbo-technisch verantwoorde manier van de berg af te knikkeren...
Pas op met zulke opmerkingen Your Puffness! Straks kan 't ie je wel schieten en dan deze keer niet uit z'n slof.