De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja mooi, bla bla bla
Nee? bla bla bla, draadje vervuilen met het antwoord op de vraag.

Pfff
Zal ik nu uiterst vriendelijk gaan doen (zodat anderen weer teiltjes moeten gaan pakken),
in de hoop (hoop is vooruitgeschoven teleurstelling, dus waar maak ik me druk om) dat je daadwerkelijk met een verklaring/oplossing komt?
Of is dit weer zo'n veel gebruikte opmerking om anderen het idee te geven dat je a: er verstand van zou hebben en b: wil doen geloven dat je jouw wijsheid wilt delen?
Terwijl je eigenlijk geen flauw benul hebt waar het over gaat en al helemaal niet van plan bent een antwoord te geven?

Hé Harm, nutteloze en foute antwoorden zijn ook handig hoor, je weet dan dat je die hoek niet hoeft uit te zoeken, uiteindelijk blijft over wat de oorzaak is. De kans dat iemand direct het juiste antwoord geeft is klein, de groep die het foute geeft is veel groter, die geduldig verzamelen en je komt er wel uit, iets met leren van andermans fouten...........:)

Dat je hier antwoorden krijgt die nog fout, nog goed en compleet onbruikbaar zijn is des Bergs.... Maar dat terzijde.....

Hé Harm, nutteloze en foute antwoorden zijn ook handig hoor
Het is zeker goed vertoeven in die iglo van je?

In de zomer koel en in de winter warm.

Leg mij eens uit, zonder referentie van wat is goed en wat is fout. Hoe iemand kan beoordelen of iets goed of fout is.

Leg mij eens uit, zonder referentie van wat is goed en wat is fout. Hoe iemand kan beoordelen of iets goed of fout is.

Nou...
Ooit hadden wij in Ermelo, op de School voor Reserve-officieren en Kader Infanterie (afgekort SROKI) een Aalmoezenier (R.K. geestelijk verzorgen bij de Krijgsmacht) die dat bijzonder goed kon.

Na een langdurige ziekte van zijn mede-geestelijk verzorger, de Legerpredikant, hing de Aalmoezenier bij de kazernepoort een groot spandoek op met de volgende tekst:
"De Heer is goed. De dominee is beter."

De meeste kazernebewoners konden deze tekst wel waarderen. De plaatsvervangend schoolcommandant echter niet. Een en ander mondde uit in een redelijke rel. Heeft zelfs nog het krantje van de VvDM gehaald...

jut en jul

Schermafbeelding 2016-08-27 om 18.23.45.png

Heb nog ergens een foto van Dordt in stoom, maar dat zullen we de kijkers maar niet aan doen hé.....

Hmm... ik geloof dat ik eens wat foto's uit Amersfoort en Hellevoetsluis ga opzoeken.

Ai ai denk erom niet de achtergrond photoshoppen, kan men niet tegen. De voorgrond photoshoppen lukt niet, maar dat terzijde...

Leuke dag in het zonnetje, behoorlijke domper is dan dan wel dat HDC ineens bij mijn spullen lag en de beveiliging snel was vertrokken. Dit gaat consequenties hebben, mega!

Gezien de laatste reportages van de beveiliging kan ik wel raden naar de reden voor een snelle aftocht.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back