De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bijna iedereen zal toch wel duidelijk zijn dat egaliseren geen enkele overeenkomst heeft met "gelijk zuigen".

Nog wel iets met gelijk. Dat dan weer wel.
Maar niets met zuigen, Dat dan weer niet

Hallo, ik zit hier ter ontspanning, ja...
Dan wens ik niet lastig gevallen te worden met onprettige zaken als zuigen. Dankuwelalstublieft.
Daar heeft men ooit stofzuigers voor uitgevonden en zelfs met die dingen blijft het een onprettige werkzaamheid. Visueel of niet.

Gezien het weer en de meer buiten het hek aanwezigen dan binnen gaat de Gerpoetsdag en BBQ niet door.

cry(2).gif
cry(2).gif
cry(2).gif
cry(2).gif
cry(2).gif

Jij kan toch ook wel een borstel vasthouden?
Laat ik, want dat verrek ik zelf, je zelfs een kopje thee brengen tijdens het schrobben, nou?

Dát is dan weer jammer.
It's dirty job, but someone has to do it: in het kader van "voorbeeldfunctie moet je sommige kl*teklusjes zelf doen.
Al was het alleen maar om je personeel/gasten er niet mee te belasten.

(Wij maken de foto's wel...:yes:, áls het ooit geschiedt.)

Mmmm het kon nog wel eens toch doorgaan, vanavond nog goed naar het weer kijken.

Jij kan toch ook wel een borstel vasthouden?
Laat ik, want dat verrek ik zelf, je zelfs een kopje thee brengen tijdens het schrobben, nou?

En door wie laat je dat dan doen
oregonian_teehee.gif
? Je bedoelt toch niet............
1sm066eyeroll.gif
........... Oh nee
wagging-finger-no-no-smiley-emoticon.gif
, bekijk het maar. Dat doe je dan toch maar mooi zelf.

Nee joh. Maak je niet ongerust. Die Ger-commune is één broeinest van theedrinkers, die staan in rijen te dringen.
Gewoon een tandenborstel (borstelloos mag ook, maar zal het meer krabben/schrapen zijn) mee brengen en schrobben/krabben/schrapen op je eigen niveau.

Nou, d'r zal toch eerst 1400 miljoen km3 water door de Rijn moeten stromen (dat kun je dan zelf bijhouden) voordat dat gebeurt.

Maar maak je geen zorgen, een schriftelijke aanvraag van bagger heb ik nog niet ontvangen.....

Ger-poets-BBQ zit erop, geen HJ drinker gezien buiten het hek. Unaniem de taken voor volgend jaar verdeeld, Roel slechts één klusje, de rest doen wij wel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back