Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Nou, ik vraag me dan wel eens af, "wat doe ik hier!"Ik weet niet wat jij doet tijdens het skiën,
Oei, dat is ernstig.
Wat je kunt doen is spiekbriefjes in je handschoen stoppen met daarop teksten als 'je bent aan het skiën' en 'je moet naar beneden, niet naar boven'. Uiteraard moet je dan ook op de buitenkant van je handschoen een papiertje plakken met 'kijk binnenin', want in jouw toestand kom je daar dan natuurlijk niet zomaar op.
Uiteraard neemt iedereen die op plankjes van een berg afglijdt een spade mee....
Ja modelvliegsport.Bovendien: Hobbyist en sport....?????
De zoon zal dus wel steeds whatsappend op de lange latten voorbij komen stuiven aan het terrasje, waarboven de webcam is gemonteerd en waarop pa zich ophoudt.
Tja een goed voorbeeld doet volgen.Echt hartstikke mooi gestrekt en bijna horizontaal boven de sneeuw. Het probleem was alleen, dat mijn ski's hadden besloten, dat ik die mooie sprong maar in m'n eentje moest maken. Die stonden dus nog in de kuil, maar voordat ik dat in de gaten had lag ik al op m'n platte bakkes. Nou, ik kan je vertellen, dat het niet fijn is om met een paar gekneusde ribben de rest van de vakantie door te brengen.
Ze hebben net opdracht gekregen om er een extra laagje neer te leggen, zo dat de uitloop en het vallen bij iets te enthousiast zwaaien niet al te hard aan komt.Kijk, wit spul! Zo te zien 2 cm, dus nog zo'n 8 nodig.