De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vul de volgende zelf in.
Hoezo, moeten WIJ dat doen?
Zit je in het gips soms?
Ik vul alleen mijn glas:

leffe-dubbel-bruin-trappist-1.jpg

Hoezo moeten, er staat nergens dat het moet.
Er staat: "Maak het volgende lijstje af".

Zoiets is best wel dwingend, hoor! Tenminste, hier in het bewoonbare deel van Nederland wordt dat zo opgevat. Je kunt dan wel beginnen met 'leer begrijpend lezen', maar dan moet je toch echt eerst zelf 'begrijpend leren schrijven'. Schrijf dan gewoon: "als je het leuk vindt en tijd hebt mag je het volgende lijstje afmaken, maar het HOEFT NIET, hoor".

Het is dan volkomen duidelijk, dat je er gewoon niet aan moet beginnen.

Loop de tuin uit
en sluit af met
een hekje

Bijlagen

• 8205fd0a5933acaa14b9206b48b51d42.jpg
    8205fd0a5933acaa14b9206b48b51d42.jpg
    24,1 KB · Weergaven: 76
Laatst bewerkt:
Zet de volgende keer even je bril op in plaats van hier te schreeuwen.
Oh ja sorry, ik zit hier op een klein laptopje te prutsen met een heel klein schermpje 13 inch of zo.
Wat dan ook nog een een HD resolutie heeft en dat schijnt iets van 1920X1080 beeldpuntjes te hebben.

Dus eigenlijk is het dan ook niet zo heel gek dat er grotere letters gebruikt worden, met of zonder bril.
Het blijft verrekte klein.

Maar owkee, voor de gevoelige zieltjes is het geposte berichtje een tikkeltje aangepast.

Wat je ook uitspookt op je laptopje moet je gewoon lekker zelf weten, maar wil je mij nu uit maken voor een (in jouw beleving over-)gevoelig zieltje?
Wellicht heb je gelijk.
In vele gevallen zal het me ook gewoon een worst wezen.

Andere kwesties, zoals het organiseren van een traditionele xxxxMBFBBQ wegen zwaar, heel zwaar. uiteraard.

Laatst bewerkt:
Een ongecompliceerde BBQ op een balkon.
Heb je enig besef hoe idilis dat zou kunnen zijn?
Of niet natuurlijk.

Ik denk wel dat we tot de gezamenlijke afspraak kunnen komen; dat het balkon "blijft".

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back