Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hoezo, moeten WIJ dat doen?Vul de volgende zelf in.
Goed plan een Westmalle tripel staat klaar...Hoezo, moeten WIJ dat doen?
Zit je in het gips soms?
Ik vul alleen mijn glas:
![]()
Oh rekenen zonder telraam.
Maak het volgende lijstje af.
1
11
21
1211
111221
312211
Vul de volgende zelf in.
Was natuurlijk fout. Ik zag slechts één halve noot en geen twee.Nou een beetje helpen mag vast wel: 10 maar 10000 is ook goed.
Hoezo moeten, er staat nergens dat het moet.Hoezo, moeten WIJ dat doen?
Zit je in het gips soms?
Ik vul alleen mijn glas:
![]()
Heb je wel alle bananen en blaadjes aan de appels geteld, ik kom op QD uit,Was natuurlijk fout. Ik zag slechts één halve noot en geen twee.
Het antwoord is dus F.
Er staat: "Maak het volgende lijstje af".Hoezo moeten, er staat nergens dat het moet.
Een verwijsbriefje van je huisarts. Klinkt logisch..., ik kom op QD uit,
Oh ja sorry, ik zit hier op een klein laptopje te prutsen met een heel klein schermpje 13 inch of zo.Zet de volgende keer even je bril op in plaats van hier te schreeuwen.
Als de heren genoegen nemen met een balkonXXXXMBFBBQ is er natuurlijk wel wat te organiseren.Andere kwesties, zoals het organiseren van een traditionele xxxxMBFBBQ wegen zwaar, heel zwaar. uiteraard.
bla bla bla......Oh ja sorry,
bla bla bla......
Of ongepast natuurlijk.Het leven is hard, de winter lang.
Hou vol.
Dat zou ik een ieder wensen. Ik weet echter niet of het in dit "geval" gepast is.
Ja en? als het te nat en te koud is voor een naar mijn idee een tikkeltje te lange tijd.Het leven is hard, de winter lang.