Lekker inkoopbeleid voor een slijter.Mayday..... Mayday...... laatste fles!
Bij een volgende calamiteit is dit wellicht een bezorg optie.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Lekker inkoopbeleid voor een slijter.Mayday..... Mayday...... laatste fles!
Tja, ik zat ook al zo te denken. Bij een slijter, die 'mayday...laatste fles' ligt/zit/staat te roepen mankeert er iets structureel aan de bedrijfsvoering. Dat kan natuurlijk aan het inkoopbeleid liggen, maar dat hoeft niet. Het kan natuurlijk ook een onverwacht grote afname zijn, dus is de vraag: is Roel langs geweest, heeft His Pufness nieuwe buren of is 't ie zelf aan het vieren, dat het lente is?
Hmmmm....
Als je nog twee voorraden had (nood en reserve), EN vandaag twee leveringen binnen gekregen hebt, maar de situatie nog steeds redelijk kritiek is.... dan vraag ik me toch af waaruit die nood en reserve voorraad bestaan....
Je kunt het ook anders uitleggen: als je ondanks twee noodvoorraden, EN twee leveringen vandaag, nog steeds in een kritieke situatie zit, hoeveel zuip je dan wel niet?Je hebt een punt, dit was iets te kritiek voor leuk
Nou nouen ja, die bedrijven zijn nog steeds gecertificeerd.
Hij zal dan het stukje kwaliteitsbewaking voor zich nemen gok ik zo.
.....
Kort door de bocht: een fabriek die massief betonnen zwemvesten produceert, kan prima ISO 9001 gecertificeerd zijn....
klinkt als gierkelder.poel.......... Lac