hobbyist
Forum veteraan
Nou nou nou, of het ooit zo klef wordt als tussen jou en Brutus, nha nee, zal niet gebeuren.Ah. Da's mooi. Een prille toenadering tussen de heren beneden het water.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Nou nou nou, of het ooit zo klef wordt als tussen jou en Brutus, nha nee, zal niet gebeuren.Ah. Da's mooi. Een prille toenadering tussen de heren beneden het water.
...het is bewezen dat mijn aanwezigheid (slechts die passieve activiteit) op heel veel mensen toch een invloed heeft, en als dusdanig en schijn ik toch een functie te vervullen....
Dat zouden wij ook niet zo prettig vinden. Voor het zelfde geld heb je je arbotechnisch verantwoorde werkschoenen aan je voeten; meestal zijn die dingen te smerig om aan te pakken, laat staan -trekken.Brutus zei:...ik trap niet in het "koninklijk meervoud" wat je te pas en te onpas gebruikt...
Ja. Zeldzaam, maar waar. Hulde. Wij houden ook van jou.Brutus zei:Die onverwachte drukte noopte mij tot Hezikiaanse Multi-kwoot-acties.... Heb ik dus TOCH wat gedaan....
ooit zo klef wordt als tussen jou en Brutus
WAT in hemelsnaam is een "passieve activiteit"?
Dat zouden wij ook niet zo prettig vinden. Voor het zelfde geld heb je je arbotechnisch verantwoorde werkschoenen aan je voeten; meestal zijn die dingen te smerig om aan te pakken, laat staan -trekken.
Ja. Zeldzaam, maar waar. Hulde. Wij houden ook van jou.
je draait er omheen als een hond om een vers gelegde keutel: die schoenen zijn NIET smerig, want ze hebben er NIET ingetrapt...
Brutus zei:Kijk... helemaal aan het eind, TOCH nog een compliment...
Hoe on-Bergs! Ben je aan het verweken, of aan het verpuffen? Hoe zit dat nou?
Tijd voor staalpillen.
Als men allerlei verhandelingen wil gaan houden hoe honden kakken kan dit wel eens heel erg langdradig gaan worden.
.... Nu heb ik geen verstand van honden, maar volgens mij moet je ze dan minder naaigaren en bolletjes wol voeren....
Eens, geen verstand van honden, lijstje groeit gestaag.....
Computer, geen logica en het eigen denkvermogen afzetten / vergelijken met een spartaans configureerbaar brokje computer techniek?Maar qua logica.... het ding is NIET logisch, en daar zit juist de grote kracht, kom ik steeds meer tot de ontdekking: het ding kan met vrij programmeerbare "logica" overweg, en daarmee word hij zo logisch als het denkvermogen van de gebruiker toelaat.
Vond hem dit keer best aardig gevonden, bovendien zijn het geen neigingen, dat kan zoveel beter blijkbaar, zelfs door een brabo.Zééééggggg.... ga jij Taurus-neigingen vertonen?
Ik heb hier eigenlijk niets op aan te merken.Vond hem dit keer best aardig gevonden, bovendien zijn het geen neigingen, dat kan zoveel beter blijkbaar, zelfs door een brabo.