Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
@Roel van Essen , je hebt nog een klein half uur om "Salland" volledig te laten afgrendelen.Roel ben onderweg.....
Ik zou ze doorverwijzen. Er zijn lieden die daar hun dagelijks brood mee verdienen.Tja, hoe moet ik dit mijn geloofsgenoten gaan uitleggen.....
Zoek jij maar eens een jup die zijn pak durft te bevlekken in onze Laro('s)Nu blijkt ook de juppentractor er niet in te passen.
Zijn die er dan? Dat lijkt me stug.Tja, hoe moet ik dit mijn geloofsgenoten gaan uitleggen...
Altijd nog beter dan dat er restanten van whiskey tegen de plinten van dezelfde pastorie worden gekotst.Corrien zei:Tevens klotst er momenteel whisky tegen de plinten van de pastorie in Okkenbroek.
Tevens klotst er momenteel whisky tegen de plinten van de pastorie in Okkenbroek.
Altijd nog beter dan dat er restanten van whiskey tegen de plinten van dezelfde pastorie worden gekotst.
Zelfs de keurmeester van de Kwikfit vond hem laatst te viesom te kunnen keuren.
Ik hoop dan dat men daar op klompen loopt.
Met rubber zolen zal het best glibberig worden.
Nee die was het niet.Viestaddik!
Dat siert je.ik ga op blote voeten.
Kijk, dat jij Harm zo af en toe op de kast wilt hebben, weten we al lang.Jakkie.
Dat er pils bestaad wat niet binnen te houden is weten we inmiddels allemaal.
Geen flauw idee. Hier geschiedt dat niet.Vale Ouwe zei:Maar wat voor nut heeft het om een soort van whisky ( voor een jaar of 12) op te slaan, om daarna enkel tegen de plinten gekotst te kunnen worden?
maar wat voegt het toe aan wat ik eerder (onbewerkt) heb gepost?
ik ga op blote voeten.