De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
21762206_2386716134886735_7729949171820878557_n.jpg

Je doet je werk weer niet he. Het is jouw taak om het forum te volgen hoor.

Burp had zich verheugd om met de ontmoediger te spelen en ik wilde hem niet teleurstellen.
Geheel vrijwillig voor 24 uur.

Niet aan te raden, mag ik wel zeggen.
Je kunt alles nog, maar trek er maar een poosje voor uit.
Lang wachten, foutmeldingen, weer terug naar Google. Een draadje openen kan je zomaar 7 minuten en heel veel klikjes kosten.
Maar dan weten we dat ook weer.

Uhh mijn taak is het forum afd. schepen te volgen en waar nodig direct te reageren, je denkt toch niet dat ik alles ga lezen, geen melding, kom ik er ook niet.

Nou ja, "direct reageren"...
Na een week is het ook wel goed, zo snel gaan die botenjongens nou ook weer niet.
En in de houtwurmenhoek al helemaal niet...
Sowieso moet je de scheepsmod niet voor 13:00 Nederlandse tijd lastig vallen, want dan is meneer uit z'n hum.
Geen flauw idee wat het is, maar hij is er wel uit.
(Tip: "Hum" is niet hetzelfde als "bed".)

Het enige topic wat sneller dreigt te gaan is een of ander topic wat over een "pokkeboot" gaat.
Maar die is nog in een pre-embryonaal stadium: romp en motor zijn nog niet samen gevoegd.

maar zijn er dan al bewijzen?

Jij bent toch moderator? Jij moet toch alle bootjesdraadjes in de gaten houden?
Staat nog maar 4,5 uur op de site, en toen ik het postte had je al MINSTENS drie uur de tijd gehad om het spinrag uit je kop te schudden.... :rolleyes:

Je loopt achter....

Ja, dúúúhhhh.... Wat ontzettend smerig goedkoop is dat zeg.
Roel post iets, en meneer gaat in een razend tempo zijn motortje (waarschijnlijk met smeltlijm) in z'n rompje proppen om dan triomfantelijk te kunnen beweren: "Je loopt achter...."
Bah, wat een truc... Straks ga je nog beweren dat de klok van het forum bewijst dat je gelijk hebt.
Trap ik ook niet in.

Je lijmtechnieken zijn overigens op z'n minst origineel:
Brutus zei:
Mogelijk dat ik twee tongen tegen de huid lijm waar de fundatie op geschroefd gaat worden, dan heb ik nog wat uitricht mogelijkheden.
Maarten.... Als je het hebt over visualiseren...
En dan vervolgens zit het geheel "een haartje scheef".
Dat is ultieme bewijs dat je uit je (noem maar een willekeurig lichaamsdeel, niet zijnde mond) l*lt, want dat kán bij jou helemaal niet.

Laatst bewerkt:
Het staat in de stoomhoek, mijn hemel daar is het zo rustig......pfffff

Maar gelukkig niet bij bouwverslagen van schepen..... een motor in het vooronder? OMG

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back