hobbyist
Forum veteraan
Waar wil je mee komen helpen?Welk voorval ? Help ons, en wieweet helpen wij jou.
Dus voor de draad ermee,
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Waar wil je mee komen helpen?Welk voorval ? Help ons, en wieweet helpen wij jou.
Dus voor de draad ermee,
Nee, hè! Moet your Pufness zo nodig weer het voorval noemen? We zouden er ons mond over houden, zelfs Burpmans. Zwijg er dan ook over!Jij was niet bij het voorval... punt!
zelfs Burpmans
Een embargo nog wel.
Het drankorgel is de persoon met het meest losliggende toetsenbord van allemaal.
Een straf moet natuurlijk wel voor allen, die de regel overtreed! Effectief werken.
Of een ban of de ontmoediger voor een moderator effectief werkt, daar heb ik zo mijn twijfels over.
Ja... beetje raar dat minimaal 2 personen die onder die sancties zouden vallen, door functie gevrijwaard zijn van de gevolgen....
ssst. ssst. Je overspeelt je hand.Exact......![]()
Dat was je voor het BBQ'n ook al......Ik ben er trots op ergens volledig ongeschikt voor te zijn, dus bedankt voor je inzicht.
Het meest opmerkelijke is ook nog, dat ze allemaal in één of andere gedaante hier op de MBF-Berg aanwezig zijn geweest of er nog steeds vertoeven. Dat maakt het dan ook nogal eng om hier te verblijven