De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat is makkelijk, juist Burpmans zal zijn mond zeker houden, onvoorstelbaar maar in dit geval zeer logisch maar dat terzijde... overigens is meneer weer een ster in afwezigheid, moeilijke branche ook dat voorspellen...

Uhh afspraak zou ik het niet willen noemen, maar het werkt voor als nog uitstekend.

Mededelingen over het voorval vallen onder embargo, op straffe van een ban of de ontmoediger.
De laatste optie wil ik afraden.

Een embargo nog wel.
Het drankorgel is de persoon met het meest losliggende toetsenbord van allemaal.
Een straf moet natuurlijk wel voor allen, die de regel overtreed! Effectief werken.

Of een ban of de ontmoediger voor een moderator effectief werkt, daar heb ik zo mijn twijfels over.

Ja... beetje raar dat minimaal 2 personen die onder die sancties zouden vallen, door functie gevrijwaard zijn van de gevolgen....

Een embargo nog wel.
Het drankorgel is de persoon met het meest losliggende toetsenbord van allemaal.
Een straf moet natuurlijk wel voor allen, die de regel overtreed! Effectief werken.

Of een ban of de ontmoediger voor een moderator effectief werkt, daar heb ik zo mijn twijfels over.

Your Pufness, ik zou er maar niet op rekenen gevrijwaard te blijven van de gevolgen van wat dan ook. Iemand, die moderator is wordt namelijk ooit ex-moderator. Wat er daarna met 'm gebeurt is onvoorspelbaar. De ene gaat naar Hell, een andere wordt grootvader, er is er eentje, die geen lieden meer achter zich vertrouwt, eentje blijft een gevaar voor elke toeschouwer, die naar zijn vliegkunsten komt kijken en ik ken er ook eentje, die zich al tig keer heeft laten verbannen.

Het meest opmerkelijke is ook nog, dat ze allemaal in één of andere gedaante hier op de MBF-Berg aanwezig zijn geweest of er nog steeds vertoeven. Dat maakt het dan ook nogal eng om hier te verblijven [trefwoorden: omgaan met, besmet worden].

Is dit een verkapte sollicitatie?
IMG_3821.PNG

Moet niet nog enger worden!

Ik doe mijn best..... gisteren was de whisky bijna op....... zelfs de reserve, reserve voorraad is aangesproken.... zware tijden hé.....

Toch blij dat mijn systeem ook in catastrofale omstandigheden functioneert.....pfffoeeh pfffieeeeww

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back