De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je vergeet nog dat onze oosterbuurtjes, zeer zeker geen leuk volkje, tot twee keer toe het pad van de minste weerstand hebben genomen om Frankrijk klop te geven en wederom door andere er weer uit getiefd.

Maar zelfbescherming???? van wat dan??
Niemand wil het, waarom dan beschermen?

Overigens die Franse knakker had werkelijk een hoop te compenseren

ADVERTENTIE

Nu te koop bij Bol.com van de historicus Aoo b.d. R. van Essen:

10000-jaar-geschiedenis-der-nederlanden_0.jpg

Your Pufness, ga 'm nou niet zitten uitdagen! Straks krijgen we een hele verhandeling over Wendelmoet van Schaffelaar, de dochter van Jan.

Ja hoor ! een of andere mafkees gooit een bloempot van 5 hoog omlaag. Als je daar dichtbij staat waar het neerkomt geeft dat wel indruk. Aangifte gedaan en nooit meer wat gehoord. Sindsdien mijd ik flats.

De indruk die ik altijd had van bloempotten gooien was dat mensen nog al een slecht geweten hebben ze schrikken zich de pleuris van een plantje....

Laatst bewerkt:
De indruk die ik altijd had van bloempotten gooien was dat mensen nog al een slecht geweten hebben ze schrikken zich de pleuris van een plantje....

Ik zie dat ook echt voor me: jij, zittend bovenop je Ger, bloempotje in de hand, wachtend op de onschuldige voorbijganger.... :rolleyes:

Oh nee....Een tweede visueel gehandica... ingestelde.
By the way: stel dat Puf toch iets raakt met z'n bloempot en het slachtoffer wordt boos, dan kan hij tegenwoordig makkelijk vluchten.
D'r bestaan nu ook mobiele Gers, de zg. Geravans:
munkh-tenger-ger-camp.jpg

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back