De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja, en dan zingt hij dit:
lonesome.jpg

Mag dan wel zijn oorsprong hebben als nomaden tent maar als ik me langere tijd verplaats dan is dat met een tipi, gewoon in aanhanger achter auto..... de Ger blijft gewoon staan....

Ja... maar die gebruikte geen context.... (waarom denk je dat ik dat van die Mongoolse tent er achter zette?)

Er is een volk wat mongolen genoemd word.... die leven in een land wat Mongolië heet.... ze leven in Ghers....

Wat gaan we nu beleven? Mag die naam niet uitgesproken worden?

Er zijn mensen die zich al snel voelen aangesproken door zoiets simpels , is net zoiets als de ezel en die steen.

Ja... maar die gebruikte geen context.... (waarom denk je dat ik dat van die Mongoolse tent er achter zette?)
Marketing, net zoals de naamswijziging van negerzoenen naar "Buys Zoenen".
Dit is gedaan omdat met Zoenen meer varianten mogelijk zijn.

Wat je nu doet, lijkt verdacht veel op een affiliate code en dat mag niet, tenminste, niet hier op het forum.

Oh, ja... ik krijg vast 0,1 cent per keer dat er iemand informeert naar de huurprijs van een Gher.... :p

Op 7 oktober 2016 werd-ie gespot op facebook met de vraag of 't ie het nou echt was. Welnu, daarover bestaat natuurlijk geen twijfel. Heeft iemand 'm sindsdien nog op het water gezien?

14925476_1337090989657928_7922905226145356924_n.jpg

Nee. Dat is Burp met Roelmasker

"HO! D'r bint grenz'n!", zoals ze dat hier zeggen.

Er zit copyright op mijn gezicht, dus ff snel een afdrukje in 3D laten printen is absoluut strafbaar.

Bovendien: het is Burp niet. Betrokkene is aan het roeien (of doet een poging daartoe) en dat is beneden Burp z'n stand.
(Met andere woorden: daar is 'ie veel te lui voor) én bovendien zie ik geen monstrueus overbemeten buitenboordmotoren aan de achterkant van dat "bootje" hangen.

Blijven de vragen over:
Wie is het wel?
Waar woont deze knakker met duidelijk aanwezig compensatiegedrag?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back