Die geef je wel vaker de schuld.iemand
Makkelijke naam zeker?
Ik heb "iemand" nog nooit iets zien doen hier.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Die geef je wel vaker de schuld.iemand
Ik de rest ook niet...Die geef je wel vaker de schuld.
Makkelijke naam zeker?
Ik heb "iemand" nog nooit iets zien doen hier.
Daaruit blijkt de wijsheid van jouw Duifje, want Unox rookworsten worden zeldzaam. In de fabriek in Oss wordt gestaakt, produktie van worsten ligt al een aantal dagen stil. Bij de Hema is geen worst meer te kopen. En ja, ook de worsten van de Hema komen bij Unox vandaan. Dus: geniet van de andere helft, want het zou wel eens de laatste kunnen zijn.Nou Roel, je schijnt nogal ontdaan te zijn over 'spul' maar wees gerust, het zal je niet worden voorgezet. Mij vanavond ook niet, want het werd rookworst, een Unox. Zuinig als mijn duifje is werd dat een halve, die in tweeën werd gedeeld.
Kortom: democratie ten top in huize Mouwerik. Men lijkt inspraak te hebben, maar uiteindelijk komt er heel iets anders uit de hoge hoed. Het lijkt Den Haag wel...Corrien zei:Het is gebruikelijk, dat ik inspraak krijg over wat er wordt gegeten. Ik mag dan zeggen wat er de volgende dag op het menu verschijnt. Meestal zeg ik dan haché, zelfgemaakte bami, een gerecht uit de Toko, 'spul', een broodje Falafel of iets anders, dat mij wel wat lijkt. Als regel wordt het dan iets heel anders, maar ik heb dan toch mooi mogen meedenken.
Nee, wat taalverloedering aangaat hebben we de laatste dagen geen klagen. Sjongejongejonge, het lijkt wel een bijeenkomst van sympathisanten van de PVV. (Partijcongressen hebben ze niet want het geen partij)Corrien zei:Daarin zou ik toch echt de vinketering hebben, taalverloedering of niet. Nee, wat dat betreft heb ik geen klagen.
Tja, je kunt wel foei roepen, maar dat schiet niet op. Wie was het ook al weer, die al die p*kke-hekkies hier heeft neergezet? Nounounou nou? Dus wiens verantwoordelijkheid is het dan om het MBFB-Hoofd-Beveiliging te waarschuwen, zodat-ie kan gaan zoeken? Nounounou nou? Nu is 't ie vermoedelijk net aan z'n middagslaapje begonnen, dus ik wens je een prettige wedstrijd.Dat ie de weg kwijt is zou best kunnen, maar meestal komt hij niet verder dan de hekjes, die dicht horen te zijn..... dus als hij elders rond huppelt dan heeft iemand iets niet goed afgesloten...... foei!
Schijthol! Als het op verantwoordelijkheid aankomt je gauw achter de brede rug van Bagger verbergen, hè! Bagger was de eerste, die zich met emmers bezig hield en zo te zien is hij nog steeds aan het emmeren, maarre de hekjes waren wel degelijk jouw verzinsel, net zoals de verkeersdrempels en de hoge stoepranden. Sindsdien komt de mobiliteit van de 60-plusser hier op de Berg ernstig in het gedring.Uuhh Jan.... Bagger was ooit als eerste met hekjes begonnen, nog voor de strandtent maar dat terzijde.... Dat ik het een handje geholpen heb, ja dat zou kunnen, maar mede ook voor de vergeettebetalenachtige onder de slijterij bezoekers maar dat ook terzijde..... het afsluiten van het rollator pad heb ik ook niet bedacht..... de hekjes om de wild geworden struikjes van Niek, die tellen niet mee, dat was noodzaak..... etc etc.....
Not my problem!
Nounounou.... over taalverloedering gesproken! Mag het een paar klikjes minder?Schijthol!
Teveel spul gegeten vanavond?Corrien zei:...ernstig in het gedring.
Vast... Maar ik hou liever het overzicht, net als Lex.... maar uit de gezichtsuitdrukking valt op te maken, dat je liever met Roel zou ruilen:
![]()