De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vroeger waren het de Batavieren, die de Rijn kwamen afzakken, maar wat er nu aan komt?.....

Het lijkt wel....het zal toch niet.....aaaargh, de slijterij?.....nou ja, we zien wel als het gevalletje eenmaal hier is.

.
hqdefault.jpg

Vroeger waren het de Batavieren, die de Rijn kwamen afzakken, maar wat er nu aan komt?.....
hqdefault.jpg
Een dranktent?:rolleyes:
Het lijkt wel....het zal toch niet.....aaaargh, de slijterij?.....nou ja, we zien wel als het gevalletje eenmaal hier is..
Naief hoor....
Nog geen drakenboten gespot? Kijk maar uit, die Vikingen lustten er ook wel eentje. Die laten dat ding echt niet ongemoeid, dat zien we nooit meer... te-rug!
Waarom denk je anders dat in hun thuislanden tegenwoordig op alcoholica zoveel ontmoedigingsaccijns wordt geheven?

Laatst bewerkt:
tegenwoordig op alcoholica zoveel ontmoedigingsaccijns wordt geheven

Nu is het al weer een tijdje geleden dat ik in vikingenland geweest ben, maar ik meen begrepen te hebben, dat het met die accijns wel meevalt: de drank is daar zo duur, omdat die vikingen zich uitsluitend in het weekend volledig vol laten lopen (maar dan wél écht VOL....), en de kroegbazen door de weeks ook willen eten....

Nou ze zijn ook wel bedreven in het thuis vullen van flesjes met toch wel sterk spul, niet te zuipen maar met -20 is daar niemand rouwig om.

"IJs en ijskoud", dan kan je melassespiritus ook nog wegkrijgen en denken dat je het lekker vindt, omdat anderen nu eenmaal zeggen dat je het lekker moet/hoort te vinden.

Nee Fred is inderdaad erger..... maar dat kunnen we wel opbrengen, zal ik even vragen of je naam aangepast kan worden Fred?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back