De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Iedereen aan het nadenken? Struisvogels vangen? Steak eten? Of de erotische boeken van Fred Enmer aan het lezen?:weetnie:

Ik heb sinds m'n laatste posting met een werphengel aan de Nieuwe Waterweg gezeten om te kijken of er een Ger voorbij kwam drijven. Vandaag zal 't ie wel de andere kant op zijn geblazen, dus ik kap er nu mee.

Als je heel goed kijkt zie je op de afbeelding helemaal bovenaan aan de linkerkant van de Nieuwe Waterweg een werphengeltje boven het water uit steken.

300px-Maeslantkering_closed.jpg

Nee, hè! Heb je net je eerste bakkie koffie op en zit je rustig op te drogen, komt dit voorbij o_O. Als je nou niks beters te posten heb op de vroege ochtend post dan helemaal niks, Hobbyleo(n)*. Ik zit er nu sterk over te denken iemand op mijn negeerlijst te zetten :mad: !

* De 'n' is facultatief. Het wordt dan 'lui en onverschillig' of 'luie en onverschillige nono'.

Brrr fruit...... daar zitten vitaminen in, dat moet je dan weer compenseren.... ik zit midden in dat rampgebied...

Je weet, dat in dat gebied binnenkort ook de familie Van Essen neerstrijkt?...

De familie van Essen strijkt niet. Een absoluut nutteloze bezigheid.
Waarom in hemelsnaam zou je strijken als je kleren even later weer in de kreukels gaan?

De familie van Essen strijkt ook niet neer. We zijn geen koppel zwanen of zo.

De familie van Essen wordt hartelijk welkom geheten in het Betuwse landschap.
De regio is de laatste jaren bar achteruit gegaan met al dat ger-volk.
Het kan alleen maar beter worden in de Betuwe.

De familie van Essen strijkt niet. Een absoluut nutteloze bezigheid.
Waarom in hemelsnaam zou je strijken als je kleren even later weer in de kreukels gaan?

Da's ook een manier om te zeggen: "mijn vrouw is een luie huisvrouw, en ik ook"....

De familie van Essen strijkt ook niet neer. We zijn geen koppel zwanen of zo.

Gelukkig niet, die schijten de boel alleen maar onder....

Da's ook een manier om te zeggen: "mijn vrouw is een luie huisvrouw, en ik ook"....
Je kunt een boel zeggen over mijn echtgenote, maar lui is ze niet.
Ik wel natuurlijk, maar da's geen nieuws.

Brutus zei:
Gelukkig niet, die schijten de boel alleen maar onder....
Tja, jij kunt het weten! :D
Hoe is het?
Zijn de darmpjes al weer een beetje gekalmeerd of heb je nog steeds last van kabbelend kontwater?

Je kunt een boel zeggen over mijn echtgenote, maar lui is ze niet.

Da zei IK ook niet, ik zei dat JIJ zei dat ze een luie huisvrouw is... Wat bij lange na niet hetzelfde is als zeggen dat ze over het hele spectrum lui is...

Nou... het kabbelde bepaald niet... heb je wel eens zo'n storm drain in de US gezien tijdens/na een orkaan?

Maar zo plotseling als dat het begon, hield het plm 36 uur later ook weer op, nog een ruime dag behoorlijk slap geweest, maar ondertussen al weer min of meer volle bak van mijn tijd hier genieten, inclusief eten!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back