De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ondertussen vanuit een klein dorpje in Salland naar een minder klein dorpje in de Betuwe:

verhuizing-pic-300x258.jpg

En in een ander klein dorpje in de Betuwe:

nietstoren.jpg

Pak je Commodore 64 erbij.

Druk op deze lettertjes:N E T F L I X

Druk of duw daarna op het grote “return” blokje......

En wacht 10 jaar.

Zolang men maar geen helm op het koppie zet.

Groet:Joop Zoetemelk

Edit:In combinatie met een lycra pakje natuurlijk.
BF6A8476-1E54-4273-9481-2BE6D71C5764.jpeg

Laatst bewerkt:
Oops, als dat plaatje het niet doet zal dat wel komen doordat ik het van een Belgische site heb gepikt. Een Engelstalige versie ziet er zó uit:

sticker-deur-niet-storen-7122.png

Oops, als dat plaatje het niet doet zal dat wel komen doordat ik het van een Belgische site heb gepikt. Een Engelstalige versie ziet er zó uit:

sticker-deur-niet-storen-7122.png

Dat is een behoorlijk overbodige mededeling: Die hoeven we niet te storen, want dat issie al....

Nou, d'r is weinig veranderd in een paar dagen, zie ik wel.
Mig heeft nog steeds ernstig last van post-traumatisch stress symptoom na zo'n 12 jaar in de Goelag-Archipel.
Plaag die jongen niet zo... Ook al zou hij draailier spelen, slechter dan die ander wordt het niet, dus dat kun je beschouwen als een verbetering.
Dat 'ie daarnaast compleet van Lotje getikt is, tja.... hij kan zich blijkbaar goed aanpassen.
Puf is druk bezig om de Ger in te richten voor meer dan 1 persoon-plus-hond, Bert is terug van weggeweest, Rhelie houdt er nog steeds een helikopterview op na en Jan is zo te zien klaar met zijn dagelijkse quotum reparaties.
Ondertussen is hier de huiskamer bewoonbaar, de slaapkamer slaapbaar, in de keuken kan gekookt/gebakken/gebraden worden en de rest van het huis staat nog vol met dozen/kratten en kisten.
En uit het simpele feit dat dit berichtje op "het net" komt, kunt u afleiden dat wij weer zijn aangesloten op het www.

Bert terug van weggeweest? heeft hij dan al een steak op? merk het verschil niet zo. Mig die krijgt het voor elkaar nog erger te zijn dan onze brabo....
Maar waar is onze Vale Ouwe eigenlijk..... wat is die aan het doen in de Hell. Mijn Ger blijft 1 persoon met hond maar biedt regelmatig ook onderdak aan anderen dat dan weer wel.

Kijk nou.... loverboy is weer boven water!

Ach, dat is met een half uurtje stoer spitwerk in de Rijnbandijk snel opgelost, hoor.
Dan is hij zó weer terug onder water...

Bij nader inzien: ehhh... doe maar niet.
We hebben hier weliswaar een "vluchtheuvel", maar het staat zo slordig, al die verhuisdozen die je overal ziet drijven.

Het moge duidelijk zijn; Roel first, me next (andere gastheren krijgen vanzelfsprekend voorang).

En jawel hoor! Jan, Bert, Rhelie, Puf, Hobby: We hebben het voor elkaar!
Gewoon een strak doordacht plan, dan van die verzonnen verhuizing!
Meneer de Vage denkt dat er gratis drank te scoren is, en als een duveltje uit een doosje komt hij na een paar maanden
zichzelf-opgelegde Berg-onthouding "toevallig" weer boven water. Ook al. Het lijkt besmettelijk te gaan worden.

Bert, kun je je spitwerk even verleggen naar de dijk van het Veluwemeer, bij Putten, in de buurt van de Middelbeekweg?
Een paar flinke stalen stangen in de diverse gemalen in die polder zouden ook prima zijn.
Er moet natuurlijk snel afgerekend worden met dat boven-water-kom-gedoe.

Je hebt nog altijd helemaal niks, komma nul, voor elkaar.
Ieder van ons zal verheugd zijn op een uitnoding om de nieuwe stede in te wijden.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back