Maar dat terzijde.
Dat is besmettelijk, he? Of maakt het deel uit van je "Betuwe Inburgeringscursus"?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Maar dat terzijde.
Is dat zo?Dat is besmettelijk, he?
Koester je maar geen illusies, we gaan geen romance beginnen!Ja, Jan, ik houd ook van jou.
Nope, ik heb wel eens een vinger, een middenvoetbeentje, m'n pols en een grote teen gebroken, maar tijdens het skiën slechts één keer m'n schouder en toen had ik geen Speck mit Ei op. Een brekebeen kan men mij dus niet noemen, hooguit een tikkeltje onvoorzichtig.Ik begrijp dat het regenereren van een gebroken been een gevoelig puntje bij jou is? Ervaringsdeskundige wellicht?
Een combinatie van teveel Obstler, Speck&Ei en vervolgens de volgende ochtend tóch op de lange latten gaan staan?
Wie is dat nu niet?onvoorzichtig
Ja ja... geef een ander maar weer de schuld....Nummer 1 had voorkomen kunnen worden, als nummer 2 nooit had plaats gevonden.
....Voor zover ik mij kan herinneren ....
Het aantal uitnodigen die verstuurd gaan worden, om deel te mogen nemen aan een eventueel op handen zijnde BMBF.......BBQ, slinkt met de dagen.
Wie ga je versturen?Het aantal uitnodigen die verstuurd gaan worden
AbsoluutMooi, dan blijft er voor de overgeblevenen meer vlees / vis / HJ over!
Het aantal uitnodigen die verstuurd gaan worden, om deel te mogen nemen aan een eventueel op handen zijnde BMBF.......BBQ, slinkt met de dagen.
Dat getuigt dan van onbekwaam handelen (meer porties inkopen dan uitnodigingen versturen)Mooi, dan blijft er voor de overgeblevenen meer vlees / vis / HJ / groenvoer* over!
*Gelieve die ingrediënten door te halen waar van men nu al weet dat ze toch niet genuttigd worden. Dit in het kader van "Verantwoord BBQschap".
Dat bedoel ik.Absoluut
Aardig de weg kwijt? Je bedoelt compleet van Lotje!
We hebben hier heel wat wazige typen voorbij zien komen, waarbij we bijna elke keer begripvol en meelevend hebben gereageerd, maar er waren uitzonderingen. In dit geval hebben we blijkbaar te maken met zo'n draailier-figuur, dus dan is er slechts één reactie gepast:![]()
Koester je maar geen illusies, we gaan geen romance beginnen!
Nope, ik heb wel eens een vinger, een middenvoetbeentje, m'n pols en een grote teen gebroken, maar tijdens het skiën slechts één keer m'n schouder en toen had ik geen Speck mit Ei op. Een brekebeen kan men mij dus niet noemen, hooguit een tikkeltje onvoorzichtig.
Koester je maar geen illusies, we gaan geen romance beginnen!
SPANNEND!
Groete koningin van de Betuwe
, ook de leesbaarheid van je schrijfsels gaat er zwaar onder lijden.
Om eens een vergelijking te maken:
Je kunt je 3D-printen uit gaan schelden omdat hij niet print wat jij wilt...
de oorzaak zal meestal liggen in het feit dat jij het ding niet goed ingesteld hebt.