De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja, Jan, ik houd ook van jou.
Koester je maar geen illusies, we gaan geen romance beginnen!

Ik begrijp dat het regenereren van een gebroken been een gevoelig puntje bij jou is? Ervaringsdeskundige wellicht?
Een combinatie van teveel Obstler, Speck&Ei en vervolgens de volgende ochtend tóch op de lange latten gaan staan?
Nope, ik heb wel eens een vinger, een middenvoetbeentje, m'n pols en een grote teen gebroken, maar tijdens het skiën slechts één keer m'n schouder en toen had ik geen Speck mit Ei op. Een brekebeen kan men mij dus niet noemen, hooguit een tikkeltje onvoorzichtig.

onvoorzichtig
Wie is dat nu niet?
Het verschil kan zijn dat de een bij zichzelf iets breekt.

Terwijl een ander iets breekt wat niet van hem of haar is.

Voor zover ik mij kan herinneren heb ik maar 2 x iets gebroken.
1 de ruit in de achterdeur.
2 de vliezen van mijn moeder.

Nummer 1 had voorkomen kunnen worden, als nummer 2 nooit had plaats gevonden.

Het aantal uitnodigen die verstuurd gaan worden, om deel te mogen nemen aan een eventueel op handen zijnde BMBF.......BBQ, slinkt met de dagen.

Het aantal uitnodigen die verstuurd gaan worden, om deel te mogen nemen aan een eventueel op handen zijnde BMBF.......BBQ, slinkt met de dagen.

Mooi, dan blijft er voor de overgeblevenen meer vlees / vis / HJ / groenvoer* over!

*Gelieve die ingrediënten door te halen waar van men nu al weet dat ze toch niet genuttigd worden. Dit in het kader van "Verantwoord BBQschap".

Mooi, dan blijft er voor de overgeblevenen meer vlees / vis / HJ / groenvoer* over!

*Gelieve die ingrediënten door te halen waar van men nu al weet dat ze toch niet genuttigd worden. Dit in het kader van "Verantwoord BBQschap".
Dat getuigt dan van onbekwaam handelen (meer porties inkopen dan uitnodigingen versturen)

Dat bedoel ik.

Aardig de weg kwijt? Je bedoelt compleet van Lotje!

We hebben hier heel wat wazige typen voorbij zien komen, waarbij we bijna elke keer begripvol en meelevend hebben gereageerd, maar er waren uitzonderingen. In dit geval hebben we blijkbaar te maken met zo'n draailier-figuur, dus dan is er slechts één reactie gepast:
ingnore.gif

Nou?

Nogmaals,wie is wij?We? Omschrijf jij jezelf nu echt in meervoud?
Je leeft waarschijnlijk ook samen met moeders de vrouw?

Wees eens een vrouw,verklaar je nu is nader,en wees nu niet zo vaag.(666)(pagina888)
2B57D88D-5E8C-41F1-A14C-749F3B1BF972.jpeg 2B57D88D-5E8C-41F1-A14C-749F3B1BF972.jpeg 2B57D88D-5E8C-41F1-A14C-749F3B1BF972.jpeg 2B57D88D-5E8C-41F1-A14C-749F3B1BF972.jpeg 2B57D88D-5E8C-41F1-A14C-749F3B1BF972.jpeg 2B57D88D-5E8C-41F1-A14C-749F3B1BF972.jpeg
Groet:Een hele verre vriend(ouwe zeikdoos)

Laatst bewerkt:

Nope, ik heb wel eens een vinger, een middenvoetbeentje, m'n pols en een grote teen gebroken, maar tijdens het skiën slechts één keer m'n schouder en toen had ik geen Speck mit Ei op. Een brekebeen kan men mij dus niet noemen, hooguit een tikkeltje onvoorzichtig.

SPANNEND!

Groet:De koningin van de Betuwe

Wees aardig,zonder reden.(Butt keep your head out of your asshole) En omdat de de koningin mij als een wazig type omschrijft zal ik voor deze keer aangeven dat het middelpunt van het muziekclipje in figuurlijke zin het middelpunt van haar anus omschrijft.

Héél véél Bla Bla Blaaaaaa (Berggeit) zonder onderbouwing,met als enig verweer dat die
‘’Ander” gek is,van het padje af,van lotje getikt.
Een peuterzaal gedrag van het laagste Berg nivoooooooooooo(SPLAT)

Onvoorstelbaar dat ik ooit zo’n ontzettend (L.L)Laaghartige Loser hier op het ‘Model’bouwforum
heb mogen ontmoeten.
En nog steeds géén antwoord geven......In mijn verbeelding was jij het toonbeeld van zo’n
kleutertje die na schooltijd op grote afstand haar medescholieren uitschold,om vervolgens
heel hard weg te rennen........TOT,die volgende dag!

Groet:Bergtop met eeuwige sneeuw.(Ja,weer figuurlijk)

Laatst bewerkt:
Mig, het lijkt me beter dat je in het holst van de nacht wat minder geestverruimende middelen tot je neemt.
Da's niet alleen slecht voor hart en bloedvaten, ook de leesbaarheid van je schrijfsels gaat er zwaar onder lijden.
Corrien geeft altijd antwoord.
Dat jij er niet blij van wordt...
Tja... zoek de oorzaak voor de verandering eens bij jezelf!

Om eens een vergelijking te maken:
Je kunt je 3D-printen uit gaan schelden omdat hij niet print wat jij wilt...
de oorzaak zal meestal liggen in het feit dat jij het ding niet goed ingesteld hebt.

Roellie,de personificatie van een langspeelplaat met een bekrast brein.

Blijf jezelf maar herhalen,keer op keer.
En wie weet ga jij jezelf nog geloven ook.
589BECA3-BBC7-4A57-94FC-520253F30953.png

Sorry Robin, maar je bent écht onleesbaar wazig, gaat nérgens meer over....

Ik ben echt benieuwd wat voor pilletje jij achter de kiezen hebt.

Nee... moet dat dan? Ik wist niet dat er een verplichte boekenlijst was voor Bergbewoners.... Dat was als ik me goed herinner meer iets voor MAVO/HAVO....

Hoezo verplicht?

Dat zegt/schrijft hij toch helemaal niet?

“De enige zekerheid binnen een dictatuur is de verwarring,de ontheemding,de willekeur.”

Groet:Neem toch zelf een pilletje.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back