hobbyist
Forum veteraan
Tegen wie ben je nu weer aan het schrijven?1? Hoezo 1?
Owkee, owkee, ik heb wel een hersenloos type op de ploinklijst staan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Tegen wie ben je nu weer aan het schrijven?1? Hoezo 1?
Je bedoeld naar het zuiden toe?Kan het nog slechter?...... ja hoor geen probleem, 2 riviertjes verder en tada......
Appel peer, van erwtjes kun je geen asperger maken.Hoeveel erwtjes heb je nodig voor één Asperger?
Maar dat hoefde je niet te benadrukken, iedereen zuidelijk van de grote riolen mankeert wat.In het zuiden hebben we Aspergers
Wat ben je toch weer een eikel Harm, heb ik het over een groente, ga je jij het weer persoonlijk maken l*l.iedereen zuidelijk van de grote riolen mankeert wat.
Een steak doet het veel beter op de BBQ dan een erwtje.Hoeveel erwtjes heeft een Asperger nodig?
Jij blijft maar beweren dat schrijftaal helemaal niet belangrijk is, ik niet.Wat ben je toch weer een eikel
Dan lukt het (zoals op te maken is uit je reactie) ook niet om in te zien dat het woord (met r) ineens een hele andere betekenis heeft dan je bedoelde.In het zuiden hebben we Aspergers
Als ik naar je Avatar kijk......
Ja,Broccoli,getrokken uit een jus van riool.
groetus
Als ik dubbele punt gebruik: krijg ik dat groene Broccoli manneke.
Wil ik niet.
Eigenlijks wil ik hobbyprutser compleet belachelijk maken,alleen door deze ‘fout’
in het modelbouwforumsysteem lukt het maar voor 99.9%
Het lijkt mij toch wel belangrijk om die extra één tiende procent Baggeraar toe te voegen
zodat het toch tot een homogene groentesoepzooi te verhapstukken/slikken/doorslikken/braken valt.
Om deze vervolgens weer op te likken/door te slikken/in te laten werken.
DUS.
Absoluut.Jij blijft maar beweren dat schrijftaal helemaal niet belangrijk is
zo'n p*s-geel achtergrondje.
Over autisme moet je niet lichtzinnig doen Hobby. Dat is een uiterst vervelende handicap voor diegenen, die er mee behept zijn.
Duidelijk in de ontkenningsfase.Die r van dat stuk groente was geen typo.
ik heb asperger vinden ze, maar het is geen handicap, het is hooguit lastig voor normale mensen om te begrijpen
Eigenlijk dus een diskwalificatie van hun zelf, maar dat zou eerlijk zijn, dus wij zijn de sigaar.