Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Normaal is het gemiddelde van de meerderheid, locatie t.o.v rivieren niet meegerekend. Dat wil zeggen dat als je niet normaal wordt bevonden dat een kwalificatie is van de meerderheid, niet gebaseerd op feiten en/of de persoon in kwestie nu werkelijk slechter af is dan de meerderheid. Omdat men ons niet begrijpt, oordeelt men, naar hun maatstaven.... degene die een poging doen uitgezonderd, de rest kan aan het gas. Je hoeft het niet te begrijpen, begrip is voldoende.
Als men mij niet begrijpt, is dat wel degelijk hun probleem niet de mijne, het kan namelijk wel maar dan moet men luisteren en........ nadenken.....
Dat dus, maar dan tussen de oren. Maar dat is niet de verantwoordelijkheid van anderen die "maar moeten leren luisteren", dat is toch echt je eigen verantwoordelijkheid hoe je daar mee omgaat.Handicaps kunnen uitstekend worden gecompenseerd door andere delen van het lichaam.
Ja en? Ieder mens is anders en elke autist gaat anders om met zijn beperking.Over autisme moet je niet lichtzinnig doen Hobby. Dat is een uiterst vervelende handicap voor diegenen, die er mee behept zijn.
Met die spellingscontrole kan ik het alleen met je eens zijn, als de tekst offline wordt geschreven, zoals het nu dus gebeurd.Ook het hebben van dyslexie of alleen maar een slecht woordbeeld is een handicap, maar daarvoor kun je de spellingcontrole inschakelen om je te helpen.
Dat valt wel mee, het hele p*s-geel ding met tekst is niet zichtbaar.ja, en aan zo'n ploinklijst heb je natuurlijk niets als Burpmans de geploinkte integraal gaat citeren op zo'n p*s-geel achtergrondje.
Dat is in elk geval goed om te horenHé Bert wij begrijpen elkaar prima,
Soit...
Dat is in sommige opzichten juist en tevens geheel correctbehoor je ook niet tot de meerderheid
Heb net een kleine zelfstudie afgesloten op het forum en op de Berg.Als @hobbyist wil weten hoeveel het er daadwerkelijk zijn vraagt hij dat wel. Voor nu weet hij dat iemand dat weet.
Heb je vandaag een rouwkaart uit Brabant ontvangen? Nee toch.Je had natuurlijk niet de hand aan jezelf hoeven te slaan
Als jij er elke keer tussendoor blijft stuiteren, ja grote kans dat er iets gaat breken.Kijk je uit? Een schouderfractuur is zó opgelopen.
Doe dan deel 3 ook maar, begrijpelijk converseren...Ik heb me zelf een klopje op de schouder gegeven, door het met goed gevolg afsluiten van deel 1 van de de studie conversatie.
Deel 2; start een conversatie, daar moet ik nog aan beginnen.
Van onder de rivieren?........ ja!Moet nu, na het "begrip", ook nog de "begrijpelijkheid" van een ander komen?![]()
Ik kom uit Amersfoort en net, maar dan ook net voorbij de eerste rivier kan ik het prima volhouden, iets verder en het wordt lastiger, dat klopt.Dat "boven de rivieren" is bij jou natuurlijk ook maar net een kwestie van toeval he? Als die ooievaar er 1 minuut eerder (of later, afhankelijk van welk distributiecentrum hij gestuurd werd) er de brui aan gegeven had, had jij ook aan de andere kant gezeten....