Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Tja, gewoon laten gebeuren zou ik zeggen. En in voorkomende ge(voor)vallen beslissen hoe te handelen?....organisatie rondom voorkomen van voorvallen pffffuuuu
Jij hebt lef.....Tja, gewoon laten gebeuren zou ik zeggen. En in voorkomende ge(voor)vallen beslissen hoe te handelen?
Grappig... Je bent niet de eerste die dat zegt.Jij hebt lef.....
Wij, uit ervaring, niet, maar dat terzijdeGrappig... Zelf vind ik het best meevallen.
Zolang het daar maar blijft is er dus niets aan de hand...Wij, uit ervaring, niet, maar dat terzijde
En wie stond Jaren geleden met zijn neus boven op / onder / naast / in (doorstrepen wat niet van toepassing is) het voorval?Tja een uitnodiging zou weer aanzetten tot nadenken, dan de afstand tot toilet, organisatie rondom voorkomen van voorvallen pffffuuuu
Gelukkig niet boven en je vergeet heel belangrijk, er achter.... ook dat was niet het geval, dat elke vorm van herhaling niet wenselijk is, moet nu toch wel duidelijk zijn.... zelfs Burpmans zwijgt daarover....En wie stond Jaren geleden met zijn neus boven op / onder / naast / in (doorstrepen wat niet van toepassing is) het voorval?
Burpmans is sowiso wat stilletjes de laatste tijd....zelfs Burpmans zwijgt daarover....
Een moment van bezinning?Burpmans is sowiso wat stilletjes de laatste tijd....
Of zich de tieves zoeken naar zijn glazen bol.......Een moment van bezinning?![]()
Hoe kan dat nou? Het enige waar hij beter in is dan je de oren van de kop kletsen, was toch "opruimen"?Of zich de tieves zoeken naar zijn glazen bol.......
Eerlijk gezegd is dat ook het eerste wat mij bij zo'n activiteit te binnen wil schieten....en Burpmans wijze van opruimen is niet meer dan chaos herverdelen zonder plan.
Dat verbaast me niks, maar dat terzijdeEerlijk gezegd is dat ook het eerste wat mij bij zo'n activiteit te binnen wil schieten....![]()
Gelukkig niet achter.... .