Roel van Essen
Forum veteraan
Beroepsdeformatie?Was een middekmatige race.
Als het een goeie race was geweest, had je hem dan "bovendekrace" genoemd?
Of, bij een uiterst slechte race: "machinekamerrace"?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Beroepsdeformatie?Was een middekmatige race.
Gewoon met (on)gelijke munt terug betalen.Was een middekmatige race. Waarbij niet de dolle Stier op de rode lap af ging maar de rode lap zich bij de stier van Max melde. Hoop inhaal acties op het rechte stuk maar weinig spektakel verder. Hopelijk in Mexico weer meer.
Zou óók kunnen... Machinekamerpersoneel wat teveel (wonder-)olie heeft gesnoven, en vervolgens dusdanig 'aan de dunne' zijn dat ze in de gestrekte looppas richting toilet rennen.Machinekamerrace.... is dat een effect na teveel olie??
Pssst, niets zeggen, Bert heeft geen analytisch inzicht, maar een voortschrijdend inzicht, van het ene probleem naar het daar uit ontstane nieuwe probleem.Maar wel elke dag die lepel uit de bak graait waar ook jouw lepel zich bevind.
Denk je nu echt, dat we aan boord dermate "verminderd nozel" (overtreffende trap van onnozel, voor wie het niet begrijpt) zijn .....................
Ja... dat jij dat DENKT.... dat snap ik wel... Maar dat wil nog niet zeggen dat het zo is? Ik bedoel maar, een niet te negeren deel van de Amerikanen denkt ook dat die blondgekuifde Agent Orange de redder des naties is.....
Ja... dat jij dat DENKT.... dat snap ik wel... Maar dat wil nog niet zeggen dat het zo is? Ik bedoel maar, een niet te negeren deel van de Amerikanen denkt ook dat die blondgekuifde Agent Orange de redder des naties is.....
Gezien het vraagteken aan het eind van de zin heb je dus zelf gerede twijfel.Ja... dat jij dat DENKT.... dat snap ik wel... Maar dat wil nog niet zeggen dat het zo is?..............
Gezien het vraagteken aan het eind van de zin heb je dus zelf gerede twijfel.
Tja, je kunt wel denken, dat je met gegoochel van wat woorden ons zand in de ogen kunt strooien en mij de bal kunt toespelen, maar daar trappen wij (de Bergbewoners) natuurlijk niet in.Kom op Jan, jij bent nota bene schoolmeester geweest, jij zou, of all people, moeten weten dat de gerede twijfel die ik inderdaad heb, NIET slaat op mijn eigen mate van nozelheid, maar op de constructie dat als jij iets DENKT, dat het dan ook daadwerkelijk zo is.... En je bewijst dus gelijk tussen neus en lippen door, dat die gerede twijfel volledig gerechtvaardigd is.
proberen iedereen en in hoofdzaak mij zand in de ogen te strooien, maar jouw woordenbrij was groter dan de mijne...Tja, je kunt wel denken, dat je met gegoochel van wat woorden ons zand in de ogen kunt strooien en mij de bal kunt toespelen, maar daar trappen wij (de Bergbewoners) natuurlijk niet in.
Je geeft eerst toe, dat je iets snapt, wat twijfelachtig is, maar dat terzijde. Vervolgens doe je een mededeling, waarbij alle niet-verminderd-nozele mensen zien, dat je daar een vraagteken achter plaatst. Ik citeer: "Maar dat wil nog niet zeggen dat het zo is?"
Dat vraagteken slaat dus duidelijk op deze mededeling, niet op datgene, dat je volgens jouw bewering nog wel snapt. Tja, en daar plaats ik op mijn beurt weer vraagtekens bij. Hopelijk snap je dat.
Zo, nu jij weer....
Ik "denk" dat niet, ik wéét dat.... ik val met bewezen zekerheid in de categorie "behoorlijk tot zeer nozel"... Mijn baas was het daar niet mee eens, heeft me naar een "loog" gestuurd om dat eens haarfijn uit te laten zoeken, en sindsdien heeft zowel hij, als ik, zwart op wit in welke categorie ik val.wat “denk” je zelf dat je mate van nozelheid is?