De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
wordt een vrolijke avond!
Schuif even een stoel aan, neem extra hoeveelheid whiskey en chips mee om @Puffin wat te kalmeren voor een al te uitbundige reactie.
@brutus zo'n verslag is best wel vertrouwelijk, wil je het niet in zijn geheel met ons delen?
Dan mag je natuurlijk ook de soort test('s) vermelden met de per onderwerp behaalde score.

Kleur ik het plaatje wel in.

hehe.jpg

Laatst bewerkt:
Alsof het zo niet duidelijk genoeg is.... wel is de vraag of dan “on-nozel” nu erger of juist beter is?

En het "dat wil niet zeggen dat het zo is" slaat weer op of jij wel of niet iets denkt...........

Lullaria!!! Misschien dat dat je bedoeling was, maar dan had je alles in één zin moeten plaatsen. Nu heeft het vraagteken betrekking op de zin, die onnozel genoeg begint met 'Maar'.....

Aan wie stel je deze tamelijk onnozel vraag?

Ga jij nou maar je plaatje kleuren en bemoei je er effe niet tegenaan. Enne, neem die whiskey maar weer mee, dat Amerikaanse spul blieft His Pufness niet.

Ik "denk" dat niet, ik wéét dat.... ik val met bewezen zekerheid in de categorie "behoorlijk tot zeer nozel"... Mijn baas was het daar niet mee eens, heeft me naar een "loog" gestuurd om dat eens haarfijn uit te laten zoeken, en sindsdien heeft zowel hij, als ik, zwart op wit in welke categorie ik val.

Oh? Wat voor 'loog' was dat? Natronloog?
Ja, dan begrijp ik wel dat je geen kapper meer nodig hebt...
Dan getuigt de uitdrukking 'haarfijn' in bovenstaande quote van een zeker gevoel voor humor.
Van je baas, natuurlijk.

Lullaria!!! Misschien dat dat je bedoeling was, maar dan had je alles in één zin moeten plaatsen. Nu heeft het vraagteken betrekking op de zin, die onnozel genoeg begint met 'Maar'.....
Eg nie! Ga je boekjes begrijpend lezen maar weer boven water halen, het is wat verwaterd....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back