hobbyist
Forum veteraan
Ik ga altijd van het goede uit, dus kom maar op.Dit heeft consequenties hoe dan ook.
Bevalt het me niet, neem ik wel passende maatregelen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik ga altijd van het goede uit, dus kom maar op.Dit heeft consequenties hoe dan ook.
Oh ja ik ben niet zo van de alcoholische versnaperingen.
Dus ook niet zo van de dranknamen.
Wat dat betreft kun je me alles op de mouw spelden.
De zeldzame keer dat ik aan huis bezoek krijg en ze verlangen om een biertje of zo.
Dan ligt dat er wel, ook nog gekoeld maar het is altijd van 2e of 3e gisting, heeft te maken met de houdbaarheidsdatum als je begrijpt wat ik bedoel.
BEErEnburg... Heeft maar liefst 3 e's.[/QUOTE
Ja en? Thee heeft er twee maar is ook niet te zuipen.
Overigens is de Islay whisky natuurlijk wel de lekkerste. Hoewel er een Ierse whiskey (met e, net als de Amerikaanse) die ook prima te hachelen is Connemara, welke van gerst wordt gemaakt en men turf gebruikt bij het eesten. Deze lijkt dan ook sterk op de Schotse.
Mijn toetsenbord?Wat is dat nou weer voor een zin? "De zeldzame keer dat ik aan huis bezoek krijg (dat deel begrijp ik volkomen, wie wil er bij jou op bezoek komen dan) en dan komt het, en ze verlangen "om" een biertje of zo." Om klopt al geen snars van en je eindigt je zin met iets wat suggereert dat er nog wat na moet komen. Erg verwarrend maar niet geheel verrassend dat dit uit jouw toetsenbord komt.
Niks geleerd dus....
Als je mij iets wilt leren, dan dien je wel te zorgen voor een deugdelijk lesprogramma i.p.v. een wedstrijdje wie het verst kan plassen.Niks geleerd dus....
Oké, laten we beginnen met een mondeling programma. We beginnen met de uitspraak:Als je mij iets wilt leren, dan dien je wel te zorgen voor een deugdelijk lesprogramma ........................
We wachten af.....
Niks geleerd dus....
Oké, laten we beginnen met een mondeling programma. We beginnen met de uitspraak:
Denken op de Berg is voor velen weggelegd. bij jou is dat heel ver weg gelegd.Ik denk.....bla bla bla............bagger....
bladiebla... cursusmateriaal... blabla... PS. ja, mensen die je langer kennen zullen het eerst misschien raar vinden, maar ook dat went snel.
omdat ze denken
Juist wel..... stel dat het een keer lukt?Het is ondertussen bekend dat je daar op de Berg niet bang voor hoeft te zijn![]()