hobbyist
Forum veteraan
het ligt er maar net aan hoe je het deelt.Je kunt nul prima door de helft delen, dan heb je twee halve nullen.
Deel je de nul in de lengte richting dan krijg je twee plattere nullen wat resulteert in een dubbel nul.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
het ligt er maar net aan hoe je het deelt.Je kunt nul prima door de helft delen, dan heb je twee halve nullen.
Je kunt nul prima door de helft delen, dan heb je twee halve nullen.
Daarbij heb je het over "de" helft.
Dat helpt niet. Je moet wel aangeven over welke helft je het hebt.
het ligt er maar net aan hoe je het deelt.
Deel je de nul in de lengte richting dan krijg je twee plattere nullen wat resulteert in een dubbel nul.
Over meervoud gesproken en of geschreven, waar is hier?zitten we hier
............ waar is hier?
...........
Best mogelijk, misschien nog wel meer, in het noorden zat er ook eentje, al een tijdje niet gezien...Kweenie hoor, maar zitten we hier nu plotseling met twéé Brabanders opgescheept?
Tjonge jong jonge, als je de hele dag en nacht in je bed ligt te ronken, ja dan zie je niet zoveel om je heen.in het noorden zat er ook eentje, al een tijdje niet gezien...
Tja voor dat het feestgedruis los barstte op de vrijdag middag ging je naar huis, watje.Carnaval is nog niet eens begonnen en meneer is nu al toeterlampion....
Ik had wel verwacht dat je als Mongool zou gaan.
Dan is het nog maar de vraag waar de spulletjes zijn gebleven en weer opduiken.
Vorig jaar en de jaren daar voor was het simpel, alle verloren spulletjes waren op één locatie op te halen.
Hoorde dat het comité anti zwarte piet nu ook carnavals outfits gaat beoordelen of het niet iemand kwetst, als mongool kan dus niet, een of ander gedrocht uit de Hell waarschijnlijk ook niet... blijft er weinig origineels over, maar dat terzijde...
Ja en? je weet dat het delen van die agenda middels rooksignalen niet echt werkt.We hebben immers een geheel eigen agenda
Als het zo moet of gaat, dan komt er natuurlijk niets van terecht.Daarvan was ik vooraf al overtuigd, anders had ik het natuurlijk nooit verstuurd.