De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je kunt nul prima door de helft delen, dan heb je twee halve nullen.

Daarbij heb je het over "de" helft.
Dat helpt niet. Je moet wel aangeven over welke helft je het hebt.
het ligt er maar net aan hoe je het deelt.
Deel je de nul in de lengte richting dan krijg je twee plattere nullen wat resulteert in een dubbel nul.

Kweenie hoor, maar zitten we hier nu plotseling met twéé Brabanders opgescheept?

Ik ben op dezelfde plek als waar ik gisteren om 23:50 mijn 2640e berichtje schreef en op de digitale post deed, richting de Berg.

Geef toe ik zit er dicht op, maar het zijn nog twee rivieren verder voordat het drama echt niet meer te harden is. Een paar biertjes weg tikken geen punt maar die nep-tieves-semie vrolijke-takke-herrie in een raar pakkie nou...... nee!

Hij kan beter blijven waar tie nu is, de huisvestingsbaas, waar zijn vrienden verblijven, het AZC 2 dorpen verderop heeft tijdens de carnaval ophokplicht.
In zijn ééntje valt een vreemde eend natuurlijk erug op.

Wel vervelend voor de carnavalsvierders, als ze nu iets kwijt raken, mobieltje, fiets of zo.
Dan is het nog maar de vraag waar de spulletjes zijn gebleven en weer opduiken.
Vorig jaar en de jaren daar voor was het simpel, alle verloren spulletjes waren op één locatie op te halen.

Ik had wel verwacht dat je als Mongool zou gaan.

Hoorde dat het comité anti zwarte piet nu ook carnavals outfits gaat beoordelen of het niet iemand kwetst, als mongool kan dus niet, een of ander gedrocht uit de Hell waarschijnlijk ook niet... blijft er weinig origineels over, maar dat terzijde...

Dan is het nog maar de vraag waar de spulletjes zijn gebleven en weer opduiken.
Vorig jaar en de jaren daar voor was het simpel, alle verloren spulletjes waren op één locatie op te halen.

De zwarte markt. Die is er al wel even hoor.

Hoorde dat het comité anti zwarte piet nu ook carnavals outfits gaat beoordelen of het niet iemand kwetst, als mongool kan dus niet, een of ander gedrocht uit de Hell waarschijnlijk ook niet... blijft er weinig origineels over, maar dat terzijde...

Het is al wel eeuwen duidelijk dat over inwoners van Hell laatdunkend gedacht wordt.
Maar daar zal niemand ons over horen hoor.
We hebben immers een geheel eigen agenda.

Rooksignalen hebben een boodschap.
Je hoeft ze eigenlijk niet eens te kunnen lezen om te begrijpen.

Bij mij moet alles duidelijk zijn, zwart wit en dit was lucht in lucht, dus niets.
6 juni Hell?
Dan is dat mooi aansluitend op een eerdere activiteit van bootje uitlaten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back