...Wij hebben een V12 in de vetkuil.
Dat hoop je.
Die matroos van je kwam echt niet voor de gezelligheid naast je zitten met diesel op zn overall en handschoenen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
...Wij hebben een V12 in de vetkuil.
Je kunt natuurlijk ook Vale als leidend onderwerp maken, met zijn totale woordjes mistiepsel...
Ja dat doe je expres, als je de water kwijt bent, kun je via het oliespoor de water terug vinden.Wij hebben een V12 in de vetkuil.
Heb je de zaadjes van de mais al in de grond zitten, of ben je nog loden geplette balletjes aan het rapen in de nog aan te leggen mais moestuin?Kan dat dan met vooraankondiging ivm popcorn
Mwahh. Hij is zelf niet erg uitnodigend, maar je kunt hem wel makkelijk lokken hoor......... maar omdat je iedereen -al dan niet moedwillig- al een lange tijd op afstand hield/houdt.
Daar blijven altijd nog genoeg tengels aan zitten, een duim en minstens 1 vinger om nog een flesje bier te kunnen pakken, dus niet zeuren en met loze dreigementen en het in gooien met etenswaar.Nooit in de hand bijten waar je ooit nog een hapje van toegeworpen zou willen krijgen.
Niet blijven fantaseren over wat ik met mijn vingers zou kunnen/willen doen.
Gewoon je eigen tengels uit de zakken halen en zelf wat initiatief tonen.
# kan niet ligt op het kerkhof en wil niet ligt er naast.
Dan houden we het daar gewoon op.Ik hoef niet ligt hier op de bank.![]()
Ik hoef niet ligt hier op de bank.![]()
Lezen is ook niet je sterkste punt, "Ik kan niet" ligt bij Vale op het kerkhof.“Ik kan niet” moet zeker nog uit de kast komen...
Lezen is ook niet je sterkste punt, "Ik kan niet" ligt bij Vale op het kerkhof.