De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Al zou je tegenwoordig wellicht voorzichtig moeten zijn met wat men er daar eventueel door de worst draait.
Daarom hebben we ook als alternatief de Bosschebol ook wel chocolade bol of sjeklade bol genoemd, niet te verwarren met de negerzoen of moorkop.
2.JPG

Beschermen behoor je te doen bij de bron, een mondkapje dus.
Ik zal even kijken wat er nog online te bestellen valt.

Keurig! Jij begrijpt de arbeidshygienische strategie!
Maar goed, als dat onvoldoende helpt... "scheiden van mens en bron" is de volgende stap, oftewel:
Burp z'n eigen BBQ, bij voorkeur benedenwinds en minimaal 100 meter verwijderd.

Ik ben wel benieuwd naar die Bourgondische keuken, maar dat zal ook wel zo blijven waarschijnlijk.

Nou mooi is dat, hebben we ineens van het RIVM huisarrest gekregen.
RIVM tegen Brabanders: beperk je sociale contacten bij verkoudheid en koorts.
Nu ben ik niet verkouden en heb ook geen koorts, maar dan nog, we staan weer op de kaart.

Nu ben ik niet verkouden en heb ook geen koorts, maar dan nog, we staan weer op de kaart.

Ik begin mij ook zorgen te maken.
Amersfoort is hier slechts zo'n 250 steenworpen vandaan.

Nog erger we krijgen dagelijks beton geleverd.
Nu komt dat meestal gewoon uit Nijmegen, maar soms uit Veghel of zelfs den Bosch.
Dat wordt dus temperaturen voordat de chauffeur de bouwplaats op mag.

Gelukkig voor jou hield je met al jouw 'uitspattingen*' toch al iedereen op afstand.

*figuurlijk.

Wanneer sluiten ze in Brabant voor de zekerheid het internet af? Je weet nooit hoe het zich muteert he. Kan zo het internet op.

Wanneer sluiten ze in Brabant voor de zekerheid het internet af? Je weet nooit hoe het zich muteert he. Kan zo het internet op.
Jou internet loopt via onze netwerken, als wij geen internet meer hebben, dan heb jij dat vanzelfsprekend ook niet meer.
Maar we kunnen wel jou internet loskoppelen van ons internet.
Dan blijven wij internet houden en heb jij gewoon geen internet meer.
Misschien is dit wel een hele opperbeste methode om ook wat rust op de Berg te realiseren en aan boord van die olieschuit.

Zooooow, dat ziet er uit als de vervaarlijkste soort waakhond, die je kunt hebben. Als je even niet oplet springt zo eentje op schoot en als er ergens een balletje ligt ben je de klos.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back