De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het waaide vandaag toch best wel stevig, van dat overwaaien heen en weer was weinig sprake.
Maar wel mooi fladderweer, beetje veel knuppelen, dat wel, hoewel ik er een vleugje magic* er bij in had zitten dat dan weer wel.

Inderdaad een wat minder briljante bijdrage, Vale.
Dat er niet zo'n heel slimme mensen op de Berg waren, daar was al een vermoeden van.
Maar dat er nu van zeker één de naam bekend is gemaakt.
Dat is ook niet zo'n slimme zet, of wel?

*Graupner Falcon 12 gyro ontvanger

Maar wel mooi fladderweer, beetje veel knuppelen, dat wel, hoewel ik er een vleugje magic* er bij in had zitten dat dan weer wel.
Tja, als je het zelf niet kan, moet de techniek* het maar voor je oplossen, hé?
Maar is het luchtruim onder de Maas niet gesloten? Dat zou toch onderhand wel moeten...

Hobby zei:
Dat er niet zo'n heel slimme mensen op de Berg waren, daar was al een vermoeden van.
Maar dat er nu van zeker één de naam bekend is gemaakt.
Dat is ook niet zo'n slimme zet, of wel?
Laat ik me voorzichtig uitdrukken.
Meestal zijn de bijdragen van Vale (overigens niet zijn naam, maar dat terzijde) redelijk tot behoorlijk briljant.
Maar, zoals het spreekwoord terecht zegt: "Zelfs de beste naaister laat wel eens een steekje vallen."
In dit geval was zijn bijdrage van een iets minder briljant niveau.
Wat héél iets anders is dan de verdachtmaking uiten dat ik Vale plotseling 'niet zo heel slim' zou vinden.
Slimpie.

*Graupner Falcon 12 gyro ontvanger

Wegens de recente verontrustende berichten met betrekking tot het Corona virus hebben we in Hell besloten om tot nader order niemand (anders dan de pakjesbezorgers) toe te laten.
Gelieve uw heil ergens anders te zoeken.

Verder zijn we, per 5-03-2020 al overgegaan tot maatregelen om de in- en uitwendige mens maximaal te ontsmetten.
Daarvoor worden de strategische voorraden aangesproken.
Derhalve is het niet uit te sluiten dat er een leesteken, spatie of comma ontbreekt.

Indien mijn bijdragen niet langer te volgen zijn;
Ga eerst langs bij je huisarts, de GGZ of je geestelijk verzorger/adviseur/behandelaar.
In een uiterste poging zou je je nog kunnen wenden tot @mig 3 of @Puffin voor een hervertaalslag.

Laatst bewerkt:
Tja, als je het zelf niet kan, moet de techniek* het maar voor je oplossen, hé?
Ik kan het ook wel zonder, immers je moet het ook zonder kunnen anders krijg je het nooit optimaal ingesteld.
Als de correctie een beetje te heftig is, gaat het heel heftig richting de maan of de zon en of als vliegende mol diep in de grond.
Maar is het luchtruim onder de Maas niet gesloten? Dat zou toch onderhand wel moeten...
Nee het is niet gesloten, maar ik modelvlieg wel in gecontroleerd luchtruim.
En Volkel heeft tot 7 mei, de eervolle QRA taak om het luchtruim te monitoren.
Je snapt dan natuurlijk wel dat de aanmelding van een modelvlieglocatie dan niet uitgevoerd gaat worden, immers dat kunnen ze ook zien op hun fantasie apparatuur.
Dat een modelvlieger met een schuimpje vanaf onder een gaatje aan het prikken is in hun luchtduimpje.

Laat ik me voorzichtig uitdrukken.
Meestal zijn de bijdragen van Vale (overigens niet zijn naam, maar dat terzijde) redelijk tot behoorlijk briljant.
Ja dat moet ik hem ook wel nageven, soms op het ene enkele gevallen steekje na is het wow.

Wat héél iets anders is dan de verdachtmaking uiten dat ik Vale plotseling 'niet zo heel slim' zou vinden.
Het waren jou(w) woorden, niet de mijne. Het is wel mijn interpretatie, dat dan weer wel.

e27813e577548baadaa53ad737b6a5cd.gif

Verder zijn we, per 5-03-2020 al overgegaan tot maatregelen om de in- en uitwendige mens maximaal te ontsmetten.
Daarvoor worden de strategische voorraden aangesproken.
Derhalve is het niet uit te sluiten dat er een leesteken, spatie of comma ontbreekt.
Nu al aan de strategisch voorraden begonnen? Wat is dat voor voorraadbeheer?

Strategische voorraden worden hier pas aangesproken als de normale bevoorrading 6 weken lang niet meer de voorraad is komen aanvullen.

Hier aan boord heeft er ondertussen ook een virus toegeslagen. Het 'Hobbyist' virus. Symptomen zijn warrige spraak en constant naar de bekende weg vragen. Gelukkig is bakboord en stuurboord - vooralsnog - hetzelfde gebleven. Ik hou de situatie nauwlettend in de gaten. Eventueel gaan er een paar in quarantaine in de voorpiek.

Laatst bewerkt:
Betrapt! Jij hebt dus gehamsterd! Boef!
Dat interpreteer je verkeerd, er is een buffer.
En die buffer is er altijd, dus ook al ruim voordat de rest van het volk begon te hamsteren.
Heb je Hobby aan boord?
Ja ik las ook zo iets, maar dan moet tie toch echt aan het ijlen zijn.
Ik kan echt niet aan boord zijn, bij mij is bakboord links en stuurboord rechts en bij zo'n oliebootvaarder is dat altijd net andersom.
Of te wel ze willen geleerd en interessant overkomen maar weten er zelf geen bal van.

Laatst bewerkt:
Dan zou je je wel heel snel moeten zijn om van links/rechts/bak/stuurboord naar de andere kant te komen.... als je dat vaak herhaald wordt zelfs de meest ervaren zeeman behoorlijk zeeziek, dat dan weer wel....

Dan zou je je wel heel snel moeten zijn om van links/rechts/bak/stuurboord naar de andere kant te komen
Met een vleugje magic ben ik heel snel.

p.s. heb je nog genoeg thee blaadjes voor de komende tijd kunnen scoren, of heb je een eigen kweekje?

Laatst bewerkt:
Al 8 weken geen blaadjes..... wil ze wel... begin me nu nog meer te ergeren aan het stompzinnige gedrag van een best wel grote meute.... Echt werkelijk waar wat een dom volk overal, het kan niks, doet alles behalve het juiste en gaat een partij te keer naar andere......sjonge jonge....

Ontspan... Adem in - adem uit...
Overigens: ik had volgens mij vandaag een schaal-versie van Hobby aan boord...
09.jpg

En welk boord? Aan bakboord in dit geval.
En op de boeg aan stuurboord zie je nog net Burp zwaaien.

Ontspan... Adem in - adem uit...
Overigens: ik had volgens mij vandaag een schaal-versie van Hobby aan boord...
En welk boord? Aan bakboord in dit geval.
....
Als ik zo naar de waterverplaatsing kijk lijkt het er op dat hij net overboord is gesprongen of gevallen (of geduwd).
Dat Burp zo staat te zwaaien....:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back