Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Zo ongeveer het hele land in rep en roer, is meneer met een speelgoedbootje aan het spelen.Overigens: ik had volgens mij vandaag een schaal-versie van Hobby aan boord...
Je bent me voor slimmerik.Weet je wat?
Je mag eerst gewoon zelf een reactie geven.
En de andere meneer laat een stuk piepschuim op.Zo ongeveer het hele land in rep en roer, is meneer met een speelgoedbootje aan het spelen.
Hier een transcript van de 'communicatie':Hobby zei:Waarbij ik heel heus en echt met de luchtverkeersleiding van de grote mensenvliegtuigen heb moeten communiceren.
Zo, hij schrijft meneer tegen mijEn de andere meneer laat een stuk piepschuim op.
Wow, ze bewaren ook alles bij defensie.Hier een transcript van de 'communicatie':
Er staat meneer, Jij leest mijnheer.Zo, hij schrijft meneer tegen mij![]()
Meneer is een aanspreektitel voor een volwassen persoon van het mannelijk geslacht. Het woord is afgeleid van het wat deftigere mijnheer.Er staat meneer, Jij leest mijnheer.
ik ben in aanspreektitel gelijke aan Roel.
Ga eerst maar eens aan het werk voordat je gaat oordelen over een ander, luiwammes.Ik denk dat wij* daar een stuk beter in zijn dan jij zelf.
Wat eten we de komende weken nu de Wok gesloten is? Kunnen we nog afhalen?
Met een aangepast motorvermogen en een qua gewicht lichtere accu.Piepschuim en zoemdingen hebben niet het juiste laadvermogen, hooguit het toetje
Degene die oudjes bestelen, mogen ze héél langzaam, levenslang doodknuppelen.
En nee, ik ben niet wraakzuchtig.
Wél fervent voorstander van snelrecht.
Liefst door mij uitgevoerd, zeker als het gaat om oudjes bestelen.
Als je mij bedoeld met een fladdertje zonder magic, ik heb magic doosjes voor in fladdertjes van 6 tot 16 servo kanaaltjes aan stuur hulpjes beschikbaar.Ik heb geen trek in een portie yoghurt op m'n kop omdat er een vlieger dacht dat ie het zonder magic* kon doen.