hobbyist
Forum veteraan
Zeg vriend, nou ja vriend.Je bedoelt wat ik begrijp
Ik duld geen concurrentie, ben eens duidelijk!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Zeg vriend, nou ja vriend.Je bedoelt wat ik begrijp
Ah brandgevaar......
Oververhit kacheltje ergens.....WAAR?!
... wij hebben de wind van achteren.
@burpAls je een wind van voren laat ben je óf van het vrouwelijk geslacht, óf er is anatomisch ergens iets net goed gegaan.
Helemaal niet!!!!! Jij werkt vanuit huis weet je wel?
Als jij nou eens gewoon op je post bij de brandmelder blijft zitten zou je ook niet te hoeven vragen 'WAAR?' Je zou dan ook meteen toezicht kunnen houden op dat personeelslid, dat je natuurlijk nooit had moeten of mogen benoemen. Ik schreef nog zó duidelijk, dat verdere uitbouw van het personeelsbestand in overleg met het management moet plaatsvinden en wat doe jij? Ik wil wedden, dat al je schuimblussers al door 'm zijn geleegd. Het joch is nu eenmaal fervent schuimpjes-bouwer en waant zich momenteel in een snoepwinkel. Dacht je nou echt, dat wij* hem niet door elke vorm van screening hadden gehaald en dat hij zonder reden nog steeds functieloos op de Berg rondzwerft?
*het Berg-management
Niks 'maar', jij had meteen kunnen roepen "we laten het gecontroleerd uitbranden", waarna we gezamenlijk de verzekeringspapieren hadden kunnen invullen.Ja leuk allemaal. Maar.............
Loop jij niet iets te hard van stapel, de salarisonderhandelingen zijn nog eens niet begonnen en het arbeidscontract is nog niet getekend.
Dus droom maar mooi verder met je blubberton
Je ziet ook meteen wat er gebeurt als je het verkeerde personeelslid aanstelt.
Ja wat denk je zelf, het werken moet je aan de meest simpele overlaten.Uiteraard zittend in een comfortabel voertuig want stel je voor, dat je brandslangen moet gaan uitrollen.
de onderhandelingen zijn op niets uitgelopen.
Dan heeft een ander de krabbel er op gezet, valsheid in geschrifte, is een zaakje om buiten de Berg af te handelen.Ondertekende contract ligt reeds bij Jan in de kluis.
Wie is eigenlijk spuit 11, de onderhandelingen zijn op niets uitgelopen.,,,