Roel van Essen
Forum veteraan
Doe mij deze dan maar... Zit muziek in!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Schijtjoch!
Leuk verjaardagscadeau heb jij voor His Puffness. Daar zal hij blij mee zijn (not).
Als het allemaal wat teveel wordt, schijnt duct tape ook erg effectief te wezen.Doe mij deze dan maar... Zit muziek in!
Gister een talisker 12 jaar gekregen, ook lekker rokerig van smaak, jura is ook lekker, maar een stratishla van 12 of ouder blijft mijn favoriet echter buiten budget....
Da's veuls te weinig.en koop je twee flessen om al je zonden af te kopen
Da's veuls te weinig.
Met jouw zondenlijstje moet je minimaal een jaarvoorraad kopen.
Wat is dat toch makkelijk met Beerenburg en Jägermeister.
Beerenburg is Beerenburg, Jägermeister is Jägermeister.
Punt.
Uit welk jaar? Het zal me een zorg zijn. Altijd lekker.
Over gedonder gesproken:
Niemand van de heren heeft onze opperBerg goeroe ad-interim manager-met-de-zwaarden alhier gefeliciteerd met het bereiken van de minzame leeftijd van 73 lentes.
Shame on you!
Ik zal de honneurs maar weer waarnemen, stelletje minkukels:
Hier volgt een dienstmededeling.
Jan is jarig - stop - Namens ons allen* - stop - Gefeliciteerd Jan - stop **
Einde dienstmededeling.
* diegenen die zich aangesproken voelen
** Jan is altijd kort en bondig. Type 'Korte klappen, snel pijn'. Telegramstijl zal hij daarom wel kunnen waarderen. Tenslotte is hij zo ongeveer de enige die het begrip 'telegram' nog uit kan leggen.
Deze keer alleen zoon en aanstaande schoondochter op visite, inclusief twee bakbeesten van honden. Geen bbq of gourmet, maar wel een prima conventionele fondue. Wel een berg geklooi met vorkjes, die niet blijven staan, maar wel heel veel minder stank, die blijft hangen en toch uiterst lekker. Een aanrader!Hoe ziet zo'n verjaardag van jou er uit?
maar niet vó'ór 10.00 uur alstublieddankuwel.
En de tekst die daarna volgde was redelijk te lezen.er voldoende Jägermeister naar binnen gewerkt....
Ik hoop voor de honden dat ze vanochtend weg waren.
Sowieso zit huize "Jan" al vol met katten, en dan nog een keer Jan-met-kater erbij...
Ook honden hebben hun grenzen hoor.
Eigenlijk ben je dan toch een beetje opa.Deze keer alleen zoon en aanstaande schoondochter op visite, inclusief twee bakbeesten van honden