Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Als proeve van bekwaamheid kan je alvast papier gaan prikken en peuken verwijderen. Met name bij de ingang van de MBFB-slijterij is nogal wat te vinden. Vooropgesteld natuurlijk, dat de slijterij nog bereikbaar is. De hoeveelheid hekwerken, verkeersdrempels en wegversmallingen neemt daar namelijk nog steeds met de dag toe.Bij deze ben je formeel voorgedragen voor de functie; medewerker ruimtelijke ordening.
Geheel volgens traditie met promotie kansen.
Deesel gaat nooit via de voordeur. Hij heeft trouwens z'n eigen route, waarbij hij blijkbaar al die hekken ontwijkt. Hij is tenminste altijd binnen tien minuten terug met een gevulde fles ijs- en ijskoud spul.En Deezel weet dat ook?
Dat was Jan, hij kijkt alleen smerig als tie echt aan het werk moet.Ik liep net even bij de Wok langs. Kom ik daar een clochard tegen die niet eens de rommel daar voor de deur wilde recyclen.
Hij keek eens heel erg smerig en liep snel met zijn winkelwagen terug richting de slijterij.
Best vreemd dat riep deze meneer ook al. [emoji848]Dit is nu een typisch voorbeeld van gemanipuleerde media en fake news.
Ja dat dan weer wel he? Ik zie ze heel weinig over de Berg hollen. In tegenstelling tot die langnekvogels.Het is tevens een grove belediging.
Varkens zijn zeer sociale en intelligente dieren.
De overeenkomst tussen een varken en zo'n langnekvogel is dat ze beide niet kunnen zweten.Ik zie ze heel weinig over de Berg hollen.
Kortom, ik ben en blijf MBFB-interim-Beheerder tot er iemand gevonden is, die kundig genoeg is om die taak over te nemen. Of dat dhr. Hobbyist zal zijn betwijfel ik, maar dat terzijde.