Dank je! Mijn dag is weer goed.
Corrien zei:
Overrijp betekent, dat er beurse plekken aan zitten
Nou, dan was mijn stelling toch correct en tevens juist.
Corrien zei:
...of dat het rottingsproces zijn intrede al heeft gedaan.
Nounounou, dat nou ook weer niet. Op die manier ben je niet meer welkom op de eerstvolgende MBFBBBQ. Rottingsgassen zijn meestal nogal ontvlambaar. Sommige zelfs tegen het explosieve aan.
Dat gaat Burp niet leuk vinden. Juist als hij zijn 'low&slow-trucje' wil uithalen kom jij langs en BÁM!!!!
De hele tent/ger/yurt in de hens, Puffin dakloos, geen slijterij meer... Ik zie het al voor me zeg... Drama. Wéér een 'verward persoon' erbij.
Corrien zei:
Dat wil echter niet zeggen, dat ik er van buiten nog fris en fruitig uitzie (als ik mijn duifje mag geloven).
Ik denk dat jouw duifje eens richting opticien moet voor een aantal klikken sterkere glazen.
En een beetje rap. En lopend graag, want met zulke ogen is het slecht autorijden.
En dat is iets anders dan glazen met sterke drank. Die glazen haal je bij de slijter. En voor 20:00 uur.
Ik vermeld het volledigheidshalve maar, voor het geval ze meeleest en zaken anders opvat dan ik ze bedoel.
Corrien zei:
V.w.b. je andere opmerkingen is het uiteraard wel zo, dat:
Nou ja, jij bent inderdaad héél oud, dus je zult wel héél lang héél dom geweest zijn.