De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wordt er hier nou verondersteld, dat wij* geïnteresseerd zijn in wat een ieder zoal liggend doet, of dat nu onder-, boven- of langs-liggend is?
Dat u niet geïnteresseerd bent in waar een ander boven/onder/langs ligt duid aan dat u niet in de categorie *wij valt.

Voor alle anderen, die wel in de *wij categorie vallen, die willen natuurlijk weten hoe dat nu ligt zo onder het bureautje / 2e hands Philips laboratoriumtafel in het zachte nopjes verpakkingsmateriaal.

*wij: iedereen die zich aangesproken voelt.

Laatst bewerkt:
Duidelijk verhaal (hoewel).
Persoonlijk ben ik totaal niet geïnteresseerd in welke positie hullie zich wensen te verpozen.

Ons "wij" is dus een andere "wij" dan die van gij.

Persoonlijk ben ik meer van het bovenliggend leiden, maar dat zal wel een brug te ver zijn, vrees ik....:rolleyes: :rofl:

Op jouw leeftijd? Bluffert...
Kijk, een beetje opscheppen doen we* allemaal wel eens. Zeker toen in de tijd toen de lucht nog schoon en sex verboden was. 'Maar d'r bint grenz'n', zoals men in Salland pleegt te zeggen.
Wat jij doet is grofstoffelijk jokkebrokken.
Waarschijnlijk heeft jou echtgenote je bijzonder strak aan het lintje, hetgeen prima past bij je hobby. En die lijntjes zitten met keilbouten aan de gootsteen vast.

*Een ieder die zich aangesproken voelt. En as je je niet aangesproken voelt, behoor je tóch tegen wil en dank bij deze groep.

Laatst bewerkt:
Op jouw leeftijd? Bluffert...
Kijk, een beetje opscheppen doen we* allemaal wel eens. Zeker toen in de tijd toen de lucht nog schoon en sex verboden was. 'Maar d'r bint grenz'n', zoals men in Salland pleegt te zeggen.
Wat jij doet is grofstoffelijk jokkebrokken.
Waarschijnlijk heeft jou echtgenote je bijzonder strak aan het lintje, hetgeen prima past bij je hobby. En die lijntjes zitten met keilbouten aan de gootsteen vast.

*Een ieder die zich aangesproken voelt. En as je je niet aangesproken voelt, behoor je tóch tegen wil en dank bij deze groep.
Bluffen? Ik?:koud:
Ik denk dat u mij gewoon verkeerd begrepen heeft.... :rolleyes:
Er zijn immers meerdere uitlegmogelijkheden bij 'bovenliggende partij'. Gezien de hier gebezigde verklaring lijkt een gepreoccupeerd brein toch minder goed instaat tot het trekken van logische conclusies.
Nou ja, het kan de besten overkomen. Maar de *&^%$#@! het eerst....:rofl:

Jongens, jongens jongens...
Spreidt nou eens een stukje empathie ten toon.
Leef je in de situatie in. Je bent Bergslijter en je eigen beste klant. Af en toe komt er een mormel van een hond een fles jatten, soms komt er een besnorde vent in een Fennek langs voor een fles Beerenburg, of een nogal bejaard type achter een rollator met zuurstofaandrijving...
En de rest van de Berg bestelt vrolijk, zonder enige vorm van gewetensbezwaar een biertje van een twijfelachtig merk als ze lallend om tafel 4 van de Wok Inn vieze liedjes zitten te zingen.
Daar zou je toch onmiddellijk depri van worden? Toon dan ook enig medeleven, verdorie.

Bij Puf werkt het heel simpel:
1) Geef 'm een opdracht
2) Als hij niet reageert: herhaal de opdracht, alleen dan met 12 dB(a) meer.
(Voor de niet-logaritmisch onderlegden onder ons: dat is factor 16 harder.)
Kortom: de Duitse manier. Visueel gemaakt:

Aufmachen! Jägermeister!*
........
AUFMACHEN!! JÄGERMEISTER!!**

* en **: willekeurig drankje naar eigen smaak.

In het Duits komt de bestelling minimaal met 800 meter per seconde naar je waffel.... dat geldt ook voor onduidelijke brabo’s..... maar dat terzijde

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back