Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Als je dat dan maar niet volgens tekening doethmm, dan moet ik nog een sleephaak in de Beta gaan bouwen dus![]()
Die sleephaak, onder de romp, in de schaats, is voor een lier/elastiek start. Als je daar aanhaakt komt de neus heel ver omhoog, dat zal de piloot van het sleepvliegtuig je niet in dank afnemen. Je zult iets in de neus moeten maken dat onder alle omstandigheden, onder elke belasting en onder elke hoek kan lossen.Haha, is de sleephaak van de tekening niet goed Ron ? verklaar u nader, misschien leer ik nog wat...
Hoi Jesse,
nee, dat weet ik niet
Je zou natuurlijk de laatst opgegeven deelnemer (Michiel) met de Big Lift even een pb-tje kunnen sturen
Ja, ik heb zeker een huckepack op de Biglift! 20 jaar gelden ooit gebouwd echter nooit gebruikt. zal wel zorgen op de meeting dat hij functioneel is met aansluiting van de servo en elastiek. Ben ooit een beetje teruggeschrokken van het vliegen met een huckepack, schijnt als een soort roer te werken en wilde deze oldtimer niet ten gronde laten gaan.