Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Daarna heb ik de servo's geprepareerd, incl. de montage van deze op de servoplaten:
![]()
Ligt eraan, voor op de kop monteren zitten ze goed![]()
Hey René!jolmer wat voor tank zet je erin en hoeveel inhoudt. en hoe lang denk je daar dan mee te kunnen vliegen???. gr rene
Ik ken het gevoel. Zo druk met bouwen dat je eigenlijk geen zin hebt om die draadje bij te werkenHey Ger,
Ik ben zó druk bezig, dat ik mezelf niet toesta om dit draadje bij te werken... Ik beloof dat ik komend weekend de vorderingen tot nu toe hier met jullie ga delen, OK?! Dat zijn er nl. nogal wat, ik zit al redelijk in de afrondende fase...
~Jolmer
op Appingedam met een vliegende Elan aanwezig ben "Ik beloof dat ik
@jolmer.
Jolmer ik heb het youtube filmpje even aanschouwd en ben zeer verbaast dat je meld dat alles binnen de parameters draait.
Als mijn turbine's zo heet staan, ik schat werkelijk 700+ op deze G-booster, dan gaat het niet helemaal goed, of de nieuwere generatie's turbines mogen zo heet lopen?
Ook met accelereren komt je vlam er te ver uit waardoor je NGV wel heel erg op z'n lazer krijgt.
Ik denk dat de wat meer ervaren turbine goeroe's ook nog wel iets te melden hebben hierover.
Je max Rpm's? staat die op 120K? als je 15,1 duwt bij die 120K dan zou ik hem om te beginnen op max 12 kilo houden, misschien 115K, de acceleratie iets trager, zodat de vlam binnen blijft.
Groet Ger.
Kwam een filmpje tegen op You Tube, [URL="- Graupner G-Booster 160[/URL] 8-O. Heeft een gloeilamp als nozzle.
Groeten, Peter
volgens mij zijn die lui allemaal dronken.....![]()