de bouw van een koppelverband 1:50

• Topicstarter Topicstarter lars92
  • Startdatum Startdatum
haha dankje karsten hij is nog neit helemaal klaar de binnenbrug moet nog geverfd worden en onder de stuurhut in die 2 sluiven komt nog verlichting en op de hoeken van de brug nog 2 schijnwerpers en dan nog achter inde mast nog alle verlichting die zij hoort te hebben

en misschien dat ik de opbouw wer af haal en overzakbaar maak maar dan moet ik nog even kijke of ik dat allemaal ga reden

mvg lars ,

Dat hangt dus af van de speling in de kokers en vooral hoeveel de kokers nog in elkaar blijven zitten.
Als je niet het uiterste aan centimers wilt, kan het toch stabiel zijn hoor.

ja inderdaad maar dan eerst maar is een manier vinden om hem de lucht in te krijgen werkend.

@ karsten : op wat meot ik zoeken dan ?

@ mando : mando beetje rustig hea tegen die jongen !

mvg lars.(H)

Laat je niet gek maken door die rare Armando Karsten.. Armando is gewoon jaloers dat hij de wijsheid niet heeft die jij bezit..

Laat je niet gek maken door die rare Armando Karsten.. Armando is gewoon jaloers dat hij de wijsheid niet heeft die jij bezit..

pff :mad:

ik hou teminste nog een Bouwverslag bij, ik laat teminste nog is wat zien kwa bouwen:bye:

Lars al foto van je spiegel geverfd ?

jongens jongens jongens.

even rustig heee het is een MODELBOUWforum.

als jullie ruzie gaan zoeken gaan jullie maar naar een ander forum hea!:P

maar weer ONTOPIC

hier de foto waar armando het over had eerst verf laag van de spiegel zit er op .

dit was dan het laatste wat ik gedaan heb aan me schip volgende week weer meer!:D

goeie middag heren naa 1 weekie rond gedreven op de rijn ben ik nou weer thuis en is de bouw weer verder gegaan de spiegel zit in zijn 2de verf laag en ik ben met de bak aan zijn dek begonnen.

Hee Lars ,

Mooi Bouwverslag deze kan zo het clubblad in voor niet forum lezers

Gr. Piet

heej lezers nou ik heb hem vandaag gezien maar wat een eenorm ding is dat en hij ziet er erg gaaf uit;).Mijn complimenten heren ;)

hahah

@ piet als eerst welkom op het forum zo te zien was dit je eerste bericht !:P
volgende keer staat die er in! dan stuur ik wel even wat foto's
en hoe staat het nou met je u47 ?

@ krimpen haha jaa bedankt , het is eigenlijk ook allemaal wel wat te lang maarjaa ik vind de schaal gewoon onzettend mooi de meeste dingen worden 1:50 gebouwt heaa ;)

en ik zal er morgen nog een paar foto's er op zetten van hoeze er nu bij ligt op de werf:D

Laatst bewerkt door een moderator:
zo goeie dag heren,

naa een weekje vertraging nu dan de foto´s van mijn gangboorden op de eerst paar foto´s zien jullie dat ik een lat heb genomen van 18 mm dik de romp is 3 mm dik dus een gangoord van 21 mm dat vond ik dus toch wel wat te breedt en heb ik dus nog gelukkig de lat er weer af kunnen halen en er nu een van 12mm in kunnen plakken wat er stukke beter uit ziet . ik heb ondertussen ook 3 elektra buisjes op het vlak gelijmt met polyester voor alle bedrading die van de bak naar het achterschip moeten komen .

hier zie je dus dat het erg breedt is allemaal .

en bij de foto´s hier onder zie je hoe het er nou uit ziet ik heb er ondertussen ook vast de onder plaat van de duwkop er op gezet die ik nog wel emt de romp mee moet schuren.

en hier nog 1 fototje van de duwkop .

nou heb ik gelijk een vraag aan jullie heren wat zou der beter staan als ik alles aan de romp gedaan heb helemaal glad schuren en dan in zijdeglans of in hoogglans spuiten?
hoogglans ziet er wel netjes uit moet ik zeggen maar zijdeglans heeft toch wel wat meer weg van een echt binnenvaartschip!? ik hoor graag jullie meningen:D

met vriendelijke groet lars.

Laatst bewerkt door een moderator:
Back