Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Die zwiep moet ik bij de Mini nog even oefenen (en durven).
Hoe nauwkeurig is Lyckele zijn hoogtemeter eigenlijk? 60 meter is wel ontzettend hoog hoor! Dat is een record!Hey Leon, van de week vloog ik s'avonds mijn Mini Zone weer eens. Ik gooi helaas nog steeds niet lekker hoog. (van Lyckele kreeg ik een mail dat hij incidenteel al 60 mtr gooide met zijn Edge, gemiddeld gooit hij 47 meter! Ik vindt het knap. Na drie jaar DLG ben ik blij gemiddeld op 40mtr te zitten) Ik haalde er deze keer vluchtjes van 1 minuut 25 sec mee.
Ik heb er nog niet in Dead-air mee gevlogen maar dat gaat binnenkort wel gebeuren. Ik zal dan even timen.Heb jij er al eens op een rustig avondje mee gevlogen? Wat voor tijden haal je dan?
Hoe nauwkeurig is Lyckele zijn hoogtemeter eigenlijk? 60 meter is wel ontzettend hoog hoor! Dat is een record!
Oftewel: Ik geloof hem niet.
OK, Misschien heb ik Lyckele (of de Edge) onderschat.
En, wat zei je? "Ach, da's alleen maar spierkracht. Papa kan wel veel mooier bouwen dan die meneer""Mama, die meneer die met papa mee was gooit veel hoger dan pappa!"
Helemaal voor! Kan ik eens kijken hoe ik er voor sta met mijn pulsar. Tevens sta ik ook open voor tips en trucs!Maar eerst nog een (kleine) reparatie op de pulsar uitvoeren.Ik ben wel in voor een middagje lekker smijten.
Hoe nauwkeurig is Lyckele zijn hoogtemeter eigenlijk? 60 meter is wel ontzettend hoog hoor! Dat is een record!
Oftewel: Ik geloof hem niet![]()
Zie het draadje van de pulsar..Wat is je Pulsar overkomen dat je het al repareren moet? Ugh.. mijn Razor landde tijdens een test vlucht precies op een kei die tussen het hoge gras lag. Rompje iets ingescheurd, maar snel met CA hersteld.