Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
En dan op de vleugelhoezen zo'n mooie Bond-girl ....
Tja, er zijn er zoveel.... Maak daar maar eens een keuze uit!!![]()
Kritische beoordeling van het eindresultaat laat zien dat de ligger, vooral aan de onderzijde, zichtbaar is in een beoordeling met strijklicht over het glimmende oppervlak van de vleugel.
Één foutoorzaak is inderdaad het vacuum......
Eerste vleugeltje!
Eind gewicht was een verrassing. Nu 160 gram, terwijl ik 220 had berekend. Daar zit ergens een foutje...
Kritische beoordeling van het eindresultaat laat zien dat de ligger, vooral aan de onderzijde, zichtbaar is in een beoordeling met strijklicht over het glimmende oppervlak van de vleugel.
Ook op de vleugeltip is wat aan te merken. Ondanks de teststukjes die ik had gemaakt heeft de mylar niet overal goed de kern gevolgd. Er zit een klein golfje. Mogelijk verdwijnt dat nog als ik de neuslijst af maak.
Dat denk ik ook.Het schuim zal toch altijd iets comprimeren onder druk, zou dat de reden kunnen zijn waarom de ligger iets door de huid drukt?
2) Afdichten met een serieuze dichtlip. Maar dat is denk ik nogal een gekloot met die dunne scharnierlijn. Bovendien ontsiert het de letters "SKYFALL". Er komt een streep dwars doorheen (wit of zwart).