De Bouw van Engel Modellbau P-51D Spanwijdte 163cm

Opzoek naar een Spitfire 2.1 meter voor een benzine motor???

Op het moment even niet....... :wink:

een sukhoi heeft een heel ander vleugel profiel.. bovendien staan die dingen erom bekent dat je hem snel binnen moet laten komen anders valt ie weg.. en bij een sukhoi van 2.40 betekent dat .. lange landingsbaan..

Klopt ook GEEN flaps op zo'n Sukhoi..... 8)

(Ja Appie, daar gaat je draadje!

Maakt niet uit, zolang er een GOEDE discussie gaande is en zolang het niet over "bouwplanken" :wink: gaat.........................

Grts,

Appie
 
Han.. ik heb de tekening ook van die reves spit 280cm.. op zich is 1300 euro niet heel veel voor dat ding.. maar ik bouw hem liever zelf.. :D

En ik hou ook wel van een beetje spanning.. anders moet je niet aan die dingen beginnen..

Peter
 
... zucht... mooi he.. ;)
Er stond er laatst nog eentje te koop.. voor maar $2.000.000,- was je de gelukkige eigenaar..
Ik stond helaas rood op dat moment.. en de bank ziet me aankomen..
"meneer ik wil graag geld lenen om een P51 te kopen"... :D

Peter
 
"meneer ik wil graag geld lenen om een P51 te kopen"...

Nou Peter als je dan bij de Shell gaat tanken, dan schiet het wel aardig op met de "airmiles" hahaha 8)

Wat neemt zo'n ding? 1600 liter per minuut o.i.d. 'k heb geen idee ??

Appie
 
Peter schreef:

maar weinig snelheid en geen wind heb je veel sneller een stall dan met een beetje wind..

Weinig snelheid?

De enige snelheid die interessant is is airspeed. :teacher:

Grondsnelheid speelt (als het om vliegen gaat) geen rol. :nooo:

Maar, we gaan hier niet het hele verhaal over de B52 overdoen; Richard B. heeft het al uitgelegd. :D

Kan hem even niet terugvinden. :?


jan.
 
jan brilman schreef:

Op naar de betonbanen! :P

temptation_crash%20%28Small%29.jpg


Maar dan moet je 'm dus niet overtrekken! . . . :?


jan.
 
Tja, die heeft redelijk wat flesjes CA nodig om dat weer op te lappen :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Wat is dit toch een mooie hobby 8)

Appie
 
dacht je echt dat ie er vriendelijker bij had gelelegen als je zo'n formaat klapper op het gras had gemaakt ? :wink:
 
@Gerard!


Nou reken maar, dat scheelt een slok op een borrel.

Hier is geen beginnen meer aan, lijkt me: hij is volledig aan gort. :nooo:

Maar op een soepel, zacht verend grastapijt: dat ziet er echt heeeeeeeeeel anders uit. :yes:

Probeer maar eens uit! :wink:


jan.
 
5,5 jaar later

Mannen,

De P-51 staat weer klaar voor de start!

Beter laat dan nooit zal ik maar zeggen..............

Grts,

Albert
 
Back
Top