Hoi,
van je vliegmaatjes moet je het hebben ...
Nou Dennis, je zal er nog wel een plaatje van hebben wat straks hier beland denk ik zo
De Depdart:
Vandaag naar het veld geweest, was erg leuk. Ook lekker weer eens buiten te vliegen na al dat indoorvliegen
De Depdart eerst maar eens met een 610 mAh Lipootje geprobeerd. 1e vlucht ging prima, na het opwerpen even wennen aan de reactiesnelheid van het ding (ik had geen expo geprogrammeerd, doe ik volgende keer wel).
Ding vloog prima, drie - vier klikjes hoogtetrim, verder erg leuk gevlogen. Heerlijk wendbaar kistje om een beetje mee te gooien en smijten.
Tweede Lipootje ging ook lekker, ik begin een beetje te wennen. Dennis was met z'n Deltaatje aan het raggen en ik met de Depdart. Bijna nog een midair en dat terwijl we zoveel ruimte om ons heen hebben ...
Bij het derde Lipootje werd ik overmoedig, snelle korte bochtjes, loopings, beetje snel rollen en dat alles steeds lager bij de grond ... tja, dan gebeurd het onvermijdelijke ... recht de grond in

Neuuje eraf, verder gelukkig geen schade
Eigen schuld, dikke bult heet dat ... maar niet getreurd :no:
Ik denk dat ik wel 10 minuten nodig heb om een nieuw neusje er aan te fabrieken, dus dat gaat dan ook snel gebeuren.
Conclusie:
Erg leuk ding om ook in het voorjaar / zomer de indoorspullen te kunnen gebruiken. Met een lintje er aan kan je er leuk mee combatten denk ik
Mijn setupje wertkt als een tierelier. 24 grams 1700 kV HXT motor, Himodel 12A ESC, Lipo: 610 & 800 mAh, propje 6x4.
Met dit propje ontwikkelt het ding een heel behoorlijk snelheid. Wellicht dat ik er nog eens een 2200 kV variantje van maak ...
Grtz,
Menno