H
HBFP NL
Guest
Harm ik heb echt het idee dat je me voor het lapje aan het houden bent

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Wordt het niet eens tijd voor een Depdart meeting...
Wordt het niet eens tijd voor een Depdart meeting...
Oh Ja, de vliegsnelheid. Ik vlieg gewoon mee met de auto's langs de rondweg (80km/h) en zie wel of ik ze kan bijhouden, of inhaal ... er staan flitspalen dus mijn referentie is wel ongeveer juist.
Sorry, ik ben even afwezig geweest, maar die opmerking over de trailing edge was geen bullshit. Ik heb hem alleen nog niet op een DepDart geprobeerd. Maar wel op een F22. En het maakt echt veel uit met de maximum snelheid of je de vleugel een vleugelprofiel geeft of niet. En zowel de voorlijst als de achterlijst draagt daartoe bij.
Veel succes, en ik weet niet of ik kan op de datum die jullie uitkiezen, maar wil best proberen op de DepDart meeting te komen. Lijkt me heel leuk.
Oh Ja, de vliegsnelheid. Ik vlieg gewoon mee met de auto's langs de rondweg (80km/h) en zie wel of ik ze kan bijhouden, of inhaal ... er staan flitspalen dus mijn referentie is wel ongeveer juist.
Ik heb nog een paar 10A ESC's liggen, ooit voor iemand besteld die zich bedacht.
Stuur maar een pb bij interesse.