Waar is het Zaterdag?
Speulderveld Garderen. Vrijdagavond maken we bekend of t door gaat. In t topic wedstrijden heb je meer info ook over locatie...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Waar is het Zaterdag?
Das echt veel te groot. Dat is niet meer te handelen met gooien.. Het model moet met de hand gestart worden...
Ja eens. Echter dagen zoals gisteren zijn erg uniek. Dus op een reguliere wedstrijd met een poule van 4 modellen zal die meer ongebruikt in de koffer zitten dan wat anders ben ik bang...Tja Anselmo had visie... daar moet je even aan wennen... Maar ik moet toegeven dat het wat bizar en onhandig is... maar met het weer van gisteren...
Bekijk bijlage 552205
Een moderne A2 volledig CF vleugel
Ja Maarten inderdaad. Ik geloof mallen ja. Beide technieken worden gebruikt. Maar voornamelijk mallen, ook in F1B zie je mallen. Zal ff kijken naar een F1B CF vleugel foto en dan is t genoeg off topicJa mooi, die van Maarten? In mallen gebouwd? Of vacuumbaggen? In Allard zijn verhaal op de jaarvergadering begreep ik dat hij in mallen bouwt, solidcore.